Rabia Yılmaz @RabiaYLmaz181
Rabia Yılmaz @RabiaYLmaz181
Yoruldum Hayat.
Hatay İskenderun ; 16 Yaşındayım , Beşiktaşlıyım ♥ Merak ettiklerini sorabilirsin adamca soracaksan ♥
Make a gift
Kendinizi pahalıya satmaya çalışmayın ! Hepinizin indirim gününü biliyorum.
RSS Report answers
biri seninle öpüşse ağzının büyüklüğünden çocuğun kafasını alırsın amk sd:ds:ASA
Hayırdır yüz vermedimmi sana ;)
neden kimse seni sevmio
Kendinle kıyaslama beni
kal motor kullanırmış :dsA:DSA kızım senin dünyan yalan amk .Dd.d.d
Gel faceye gösterim canimsin kimseye yalan borcum yok.
Okul açıldıktan 3 hafta sonra olan Bayram tatili tek tesellim.
bana niye diyorsunki bunu :D
kızım seni bi sikerim siktirin ne olduğunu o zaman anlarsın
Sen git ananı sik kimin profilinde kime artislik yapıyon lan göt.
merak etme kızım o kız değil sen adını öyle sakliyorsun
Bi siktir :)
oturanun adı ne
Sanane
Danimarka or Türkiye ?
ne diyon mk
ben o fotodakilerden bi tanesini tanıyor gibiyim
Olabilir :D
çok sıkıcı bi gün -_-
Aynn -,-
1 person likes this
şarkı önerirmisin ?
Demet Akalin Rekor
1 person likes this
Bu yazın en güzel anını bir fotoğrafla anlatın!
Bunlar benim abilerim ve en guzel gun o gundu :) 28 temmuz du sanirim en heycanli en mutlu gunumdu :)
Bu yazın en güzel anını bir fotoğrafla anlatın!
Nasıl mutlu olunur?
Özlemekle :)
1 person likes this
hangi karşinden kazık yedin yine lan
Kimseden :D Kardesim yokki benim artik bi mervem var o yetiyor haydi yallah :D
Odanda yalnız olduğunda ne yaparsın?
Hep yanlızım zaten odam bana ait müzik dinlerim söylerim sigara içerim kitap okurum.
1 person likes this
Kadınlar romantizmden ne anlar?
çok şey anlar :)
2 people like this
İyi yüzer misin?
evet
2 people like this
En sık kullandığın taşıt hangisidir?
Motorr :)
2 people like this
itiraf .d  Ilkay Kuş
yaz kış soğuk su icerim :)
2 people like this
itiraf ?  Ilkay Kuş
Uzun sigara icemiyorum.
2 people like this
çok sinsisin :)
ne alaka.
1 person likes this
Hangi Burçsun :) ?  Ilkay Kuş
Koç
2 people like this
foto at:)
Çirkinlikten ölmek uzereyim :D
foto at:)
3 people like this
iyi geceler. d  Ilkay Kuş
İyi geceler.
1 person likes this
Burçlara inanır mısın?
Evet hemde cok :)
2 people like this