Ririiii finallyyyyyyyyy🌹🌹🌹

yaaass bitch ririii is back in this mothafucka HAHA xo how are y'all doing? xo

hello😄😃😍❤❤ Beyza Sönmez

hey guys whatsup xo

BTW I LOVE IT WHEN YOU HAVE A REALLY DARK LIPSTICK ON RIRI!!!:D Dan Lane

thx bby XO

HEHEH U SOO FUNNY

thanks bitchhh

what do you think abaut seks

u crazy nigga x

What was it like to work with Paul McCarthy

great bby x

Happy Birthday my beautiful queen! You are my all! I adore u ♡♥ +27! -Claudia.

27 years ago, my mother gave birth to her very first child at the tender age of 27! Life is never a piece of birthday cake, but I feel special that I was chosen by my Father in Heaven to make it here! And each year that goes by I am more grateful! Every day we wake up, means we get another chance at life....to live what we've learned and to discover even more, to be good to other people and to know that you are a part of their smile! I cherish these days, and I pray that God will spare my life to see many more! #Feb20
thanks to my navy, love y'all!

Happy New Year xx G Hannelius(✔)

happy new year to my navy xo

here you go, a special snippet of my new album #R8! y'all like it? you guys are the first one who are allowed to hear this snippet. xoxo Rihanna ✔

-

LIKE this if y'all want me to post a new snippet of my new album #R8 right now!! xoxo

Do you miss your granndmother ? [*] † ∞ Olaa ∞ †

of course, every fucking day x

When the new album ? :> xoxo⚡️

LIKE if you want the new album to be released this year x

Wassup Riri? You never stop to look amazing, right(;? Denny Rettberg

loves it x #ROGUEMAN

Rihanna *_*

Thank you Atlanta for coming out to celebrate the launch of my very first male fragrance #ROGUEMAN with me! 1Love

selfie?

love y'all!!

can you ask a question to everyone who likes this? x love u

i will try babe x

-

IF YOU'RE NAVY .. I LOVE YOU!! X

germany win !!!! #ƒ mrówcia

I touched the cup, held the cup, kissed the cup, took a selfie wit the cup!!! I meeeaan...... what is YO bucket list looking like bruh?

Germany?

GERMANY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LOVE YA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GERMANY

damn germany is really strong today..wooowx

hi Rihanna, you so pretty ✌️ محمد زايد ✌️ ✓

you guys are making me shine xx

Do you wear thongs

yes, lol

Riyana i love you so much ♡♥ meyve boz

i love y'all more x

Hello idol❤️ elena.

hello my lovely navy xx ♥

Hello :3 I love Rihanna Maykel Quiroz

uh shit i forget about my ask.fm acc haha lol xx

Loading…

Ask @RealRihanna:

About Rihanna ✔:

Support the Clara Lionel Foundation w/ the Hard Rock Rihanna Tee -- http://hardrock.co/1mse2ne

LA BABY!

http://www.rihannanow.com

More