Nur Duman ? :P

Abisinin bitanesi o <3

sevgilin var mı ?

harbi bi bitmedinz mk.

Sen Harbi ADAM gibi Adamsın Remzi :)

eksik olma.

of abi ya :D

abisi kurban :D

Merhaba kanka:DD

oo meraba emmi oğlu :D

lan harbı yaz merak ettım mk :D

etme mk etme :D

allahını seversen yaz lan alınanın amınakoyım :D

yazmıyom mk :D

Tahmın et en sevdıgın 5 arkadasının ısmı yaz bakım :D

yazmıyom :D

halkkentin en yakışıklısı diyolar doğrumu ? ;)

yürekli desek daha doğru olur ;)

sen kes :D

tamm kısa kes :D

remzi kanka kasınma D:

adam gibi sor ozaman :D ismini göster

Dayak yersin bak :D şımarma

kesss :D

tamam kes şımardın sen :D

75 unutmadım :D

gunde kac posta atıyon mk ellerın nasır tutmus D:

annenin ellerine hiç baktınmı dicem olmicak :D

Niye la dsn nlck ölcn mi :D

ölcem mk :D

Kmi svyn la ? :D

hiç bi zaman öğrenemicen la :D

İşte ben erkeğim bi gireyim bakayım dedim biri yazmıs cok yakısıklısın sevgilin varmı yazmıs sende sanane amk birader .d.d güldürüyon

.

Aşk fm değilmi sor diyosun sanane diyosun varmı böyle adamlık ;)

şimdi ben sana kaç kişiyle yattığını sorsam yada kaç kişi sana çıktı desem. cevap verecenmi ;)

Cook yakısiklsn sevgln var mı ?

sanane mk

birşeyler içelim mi ?

-

cok kizla cikmissin herbiriyle biseyler yapmissin bide dinine duskunms gibi rol yapiyon

sana çıkmamam sana koymuşsa orasını sen düşün ;) dinime düşkünüm rahat ol (:

Selim Uzman ??

SeLim Uzman

kardeştir can dır !

Kaç dişin var?

sana kaçtane lazım hacı.d

aynen :)

anonim olarak sormasan kim ckacan mk.d

Loading…

Ask @RemziGedik:

About Ağırdan'da OLsa Satma Kendini:

yek'ten mutlu

http://www.facebook.com/remzi.gedik.3 http://www.youtube.com/watch?v=2cXDgFwE13g