Sarai Reyes
Latest answers

can i bow down under ur feet?

but I'm no one to be held up so high

What is the last thing you said to someone?

Nothing, I was just laughing because they said something that probably wasn't funny but I laugh at everything so

How many messages do you send per day?


But does your anaconda want some?

what's an anaconda?

whats on your christmas list

a car but that's never gonna happen.
and idk what else.

What is the worst gift you have ever received?

I appreciate and love even the smallest gifts.

What is your favorite story your parents told you?

my dad told me he swallowed a ball and that's how he got his Adam's apple and I believed it my whole childhood.

Where do you fall asleep besides your bed?

my parent's bed or my uncle's couch.

hope all is well with you ! God bless ♥


same to you! miss you!

What worries you the most?

never finding my purpose in life

Hey I like you but I don't want to be creepy

you wouldn't be creepy at all. just tell me who you are.

are you eating though?

yeah why wouldn't I?

what about deez?

deez nuts. clever. not really. old joke.

If you had 10 minutes on a popular TV talk show, what would you talk about?

Justin Bieber duh.

How do you usually express your emotions?

I don't.

Last kiss?

uh I don't want to say his name cause i know he's gonna see it but it was like 6 months ago so it's been awhile.

would you ever give head?

no unless you're the guy who puts a ring on my finger.

If you could draw happiness, what would it look like?

I wouldn't be able to draw happiness because there's so many things that are happiness, all of it wouldn't fit on paper.

Good, oh and don't forget we're supposed to be getting married whenever........ and don't be mad if I have kids when I get there, cuz it won't even be my fault yo

Clint Bonney

oh okay sorry I wasn't aware of my own wedding lol but okay

Its okay, I still love you and stuff, just figured we wouldn't have to have this talk again

Clint Bonney

lol okay don't worry we won't.

are you into athletes?

oh yes. very much.

finest seniors at your school?

I really don't know cause I really don't know any of the seniors.

False, I saw you a several times after that the following year, and I have great taste in women, never question my judgment nigga.

Clint Bonney

lmao alright sorry.

Nigga why do people always have to explain to yo simple ass that you are in no way or form ugly. In fact I take that back, yo self esteem is the only thing on you that don't look right.

Clint Bonney

lmao you haven't seen me since freshmen year so how could you possibly know?