♕Premsiniz♕(FS™) ♥ @Rfkcn
İzmir - Bergama
15 tane 1 yaşındayım #Fake Diyenler Sİktirsin Gitsin ! -.. #YanımdaysanYanındayımUnutma (: #Sizleri Çok Seviyorumm . Hediye Atana 50 kez soruyorum
Make a gift
★★BEĞENDİKLERİMİ BEĞENİRSEN KAZANIRSIN ♥★★
RSS Report answers
İLK 25 ? (TAKİPTEKAL^^)  BATUHAN ∞ İDİL BENİBİL
Tamam serii <3
31 people like this
İLK 10 ♥ (TAKİP ET)  MRS SMILER ∞
Takipte kalın beğenen herkeze sorarım <3
12 people like this
İtiraf ?  Samet SAĞLAM ♥1453♥
Sürekli konuşabileceğim beni hiç bırakmıyacak ve hep yanımda olucak bi ömürülüğüm hiç olmadı :(:(:
15 people like this
ohaa yerimmm :O <3  aa nisoo digilmi oo?
Eheh <3
6 people like this
İlk 15 [Son 3 Yanıt+Takip]☻  ♠Adem-İsa♠ "Ortak Hesap"
Tamam serii alttaki linki beğenen herkeze soru +takip
http://ask.fm/delli_kiz/answer/110816911428:
31 people like this
Esprii alalım ^^  Fatih. ♛
Geçenlerde bir taksi çevirdim hala dönüyor... :DF:SDg:A.aDFH
9 people like this
İLK 50 ?  Samet SAĞLAM ♥1453♥
Tamam beğenen herkeze:
İLK 11 ♡ (3 YANIT+ TAKIP)Sorarım serii <3
40 people like this
İLK 1O ? [SON 2 YANITIMI BEĞENİP TAKİBE AL SÖZ MÜ ? :D ♥]  Hasan Faruk Özbiçer [ CooL ]
Tamam kardesim seri <3 beğenen herkeze iyi geceler <3
28 people like this
Şeker Bir Gün Bala Ben Senden Daha Tatlıyım Demiş. Bal İse Hayır Ben Senden Daha Tatlıyım Demiş. Bu İnatlaşma Mahkemeye Kadar Gitmiş. Hakim de Demiş Siz İkiniz Bir Araya Gelseniz Bunu Okuyan Kişi Kadar Tatlı Olamazsınız :)  ▶°°Hümeyra°°◀→ [ 1881♥]
Ahah canim <3
14 people like this
Tom Jerryi yakalayana kadar, Slwester Twetyi mideye indirene kadar, Cedric 9 yaşına girene kadar, Pembe Panter mavi olana kadar, Temel Reis ıspanaktan iğrenene kadar, 7 cüceler uzayana kadar, Gargamel şirinleri yiyene kadar BÖYLE TATLI KAL :3 ♥  ♥♥ LARA ♥♥
Oyujj tamam <3
11 people like this
Çok tatlısın keşke ölsen <33  Yaren Bolat {İbrahim}
İnşallah :) <3
6 people like this
Yaa çook tatlisin <3:D  BüşraE ∞♥
Teşekkür ederim <3
5 people like this
ohaa çok tatlı <3 :D  ilayda demirhan(Dişi aslan✔)
Teşekkür ederim :d♥
10 people like this
İLK 20 ? (TAKIPTEKAL^^)  BATUHAN ∞ İDİL BENİBİL
http://strawpoll.me/1511211 oylayan herkeze iltifat edicem <3
56 people like this
piremsim :Dd  Ezgi Korkmazoğlu (E-K)
Söyle piremsesim ^_^ :dd
19 people like this
İLK 31 ℂ⋆❤ [ SON YANITIM SÖZ 'MÜ ? ] ❤  May Neyim İs Bay ODUN (F5™) ♥
Tamam beğenen herkeze sorarım + takipte kalın <3
http://strawpoll.me/1506775 Oyla ♥
42 people like this
İLK 25 ? (TAKIPTEKAL^^)  BATUHAN ∞ İDİL BENİBİL
Tamam seriii <3
Beğenen hekeze soralım
49 people like this
İLK 9 ♥ ? [BeniTαkipEtDevαmıGelicek] ♥  HaylaZ
Hadi bakalım beğenen herkeze sorucam <3
32 people like this
İLK 28 ♥ ? [Takip+2 Yanıt]  ☻Furkan Delioğlu☻டு
Tamam herkeze sorucam <3
59 people like this
İLK35♥  #♕Cheff ♕ [♥]
-Tamam herkeze iyi geceler <3
-Çıkmadan önce sorabildiklerime sorarım takipte kalın beğenenler takiptesinz <3
İLK35♥
44 people like this
İLK35♥  #♕Cheff ♕ [♥]
Tamam beğenen herkeze sorarım <3
Takibe alın <3
43 people like this
Arkadaşlar 15.000 oldum hepinize teşekkürler <3
29 people like this
İLK 3O ? ☻ ♥  ANIL ÖLÇER
Tamam serii <3
56 people like this
Cumartesi kadar severim seni ^^  İreem ♕
her cuma kadar ozlerim seni :Daas
28 people like this
Foto atsana :))
Futboll aşktır <3
Hangisi diye sormayın mavi nike kramponlu beyazlının arkasındakiiğ :d <3
Foto atsana :))
26 people like this