Riley Lindsay
Latest answers

Hey stranger missed you silly

Who dis

View more

lol forgot to take it off anon 😂

Brynn parke

Oh thanks bio 11 buddy

View more

tbh: barely know you but you seem like a chill guy👍🏻

Wonder who this is

View more

R u still in pg

Why did you break up with madi m?

Excuse me

View more

You look like a pedo

Your little sister probably snaps me

View more

Dude my boi ry the guy tbh come to town soon. Like very soon and your the coolest person on the motha fucking planet and you got to pick me up with your jeep and we will cruise the city well doing some crasy shit😎

Jonanderson

Thanks b❤️❤️

View more

tbh what happened to our plans last weekend?!?!

jenna tiani

You didn't throw the party

View more

Are you in prince?

Chea

View more

Do you get a lot of girls?

You should see my tinder

View more

Where do you live?

Kamloops

View more

How tall are you?

6'6.6"

View more

Do you actually give two fucks about anyone. Like honestly I thought you were a nice guy

No I probably hate you

View more

Do honest TBH for likers

Ofcourse

View more

What grade are you in

Uni boi

View more

Since when do you have a girlfriend? How long you been together?

100 years

View more

Are you going to Kamloops for volleyball?

Yeah got scouted for first line

View more

Where and when do you move?

Kamloops and real soon

View more

Are you moving for school?

Tbh you'r a really funny guy and an easy guy to get along with and id say time to shave the stache but that's just me, you have yet to show me that you aren't a nice guy so I'd say you're an all around good guy and fun to be around :)

Thanks kaitlyn 😌 idk if I can shave it, too attached to it

View more

Loading…

Ask @Rileyyyyyyyyyyyyyyyy:

About Riley Lindsay:

I'm a lonely girl