Ŕïľëý Łįņđşăý @Rileyyyyyyyyyyyyyyyy
Ask me a question
RSS answers
Then why are you such a dick
That's just how I am, live with it you cabbage
1 person likes this
What about wilf
I don't hate her or dislike her I just don't think it's right how she treated Jenna and I together and I like to tease
Do you hate anyone
No I do not "hate" anyone at all
Wow you are such a funny guy  Sienna W.
Wrong number
Wow you are such a funny guy
25 people like this
Tbh you're a beauty and you and Jenna are super cute  Steve Kidwell
Thanks b
1 person likes this
date :* sowwy Jenna  joel ingham
Love
1 person likes this
You kinda remind me of hitler and Sienna is the jews
I find this offensive
6 people like this
Will Aiden and sienna fight at jynessas?
If Sienna wears her dc shoes then yes probably
19 people like this
tbh Lindsay you tower over me so you should work on that  Ashley Novak
Sorry I'll get on it
1 person likes this
Do you sleep in the dark or with some light on?
I sleep deep in the darkness of aidens ears
1 person likes this
Are you and katey v friends
Yeah she's super nice :)
1 person likes this
tbh: hockey was shit last night but eh your beaut pretty funny and chill guy  Brandon Gill
Oh thanks pal
1 person likes this
tbh I'll give you 4 bananas for your Samsung s69  Alex Benny
:)
1 person likes this
How tall are you
6'2"ish I think
Thoughts on Sienna WilfWilf
Slimy
9 people like this
tbh your bæ and we gotta hang out soon!!  joel ingham
Text me b
1 person likes this
Well how about stop making shit up and grow up  Sienna W.
I'm going to write a book on how you bully me
12 people like this
stop lying about sienna or she will fill your lungs with vape smoke until they dont work anymore
I'm calling police don't ever say this to me again
21 people like this
Hahahahah  Stephanie
Stephano
4 people like this
Tbh idk but you seem pretty sick  DaneNeufeld
Thanks buddy
imy big guy  Shivam J.
Imy2
RILEY HAHAH  Shivam J.
Love u
Don't sienna and Jenna still talk LOL
I think sienna texts her like every day asking to hangout still but doesn't get much further, max cornell approved
8 people like this
Are you happy sienna leaves jenna alone now
Ya new year new me
4 people like this
Tbh we haven't talked in quite a while and idk if we are friends are not aha but Merry Christmas riley  Sienna W.
U played me like a gameshow for 8 yrs
7 people like this