•Ro• @RoJustice
•Ro• @RoJustice
Belgium, Brussels
Victoria Justice and Demi Lovato stole my life and i'm totally okay with it.
empireof-roses.tumblr.com
Make a gift
Ask away!
RSS Report answers
Amber.  Amber
Oh.. kik me or dm me :)
I miss talking to u :(
Aw who are you :)?
Have you ever played golf?
No
what do you think about selena gomez???
She's amazing :) Big part of my childhood, I love her so much
fav song?
Obsessed with Chandelier by Sia
Whats your favorite sportswear brand?
Slazenger, Puma & Karrimor ❤️ Absolutely love them so much
miranda cosgrove is________
Irrelevant
Peace out bruh
Kayy
If you had an extra hour of free time every day, what would you do with it?
Tv shows
Is it easier to forgive or forget?
Forget foreverrrr
Oh
Yeah.
Smile
No
In response to:'k who are you' I'm just some dickhead
Junaid is it you
That last question wasn't senrt by the person who normally asks you question,its me that's the first question I've asked you?
K who are you
1 person likes this
What's wrong?
You won't tell me who you are and other reasons too
Hey ro hope you r ok
I'm not.
It's your ask not mine
Okay then..
I'm one of your followers
WHO ARE YOU
What age are you?
Who are you? Tell me and I'll tell you my age :)
Smile you are beautiful
Tell me who you are please :( please..please
Why..like what do you wanna know..we've talked before and you've never wanted to know stuff so
I'm sorry if I showed that I didn't want to please dm me okay I want to get to know you better dm me now
Don't get upset
Well I am..please I'm begging you to dm me don't be scared baby just dm me
I don't want to
:( why I'm really upset that you won't..you won't even give me a damn clue babe :/ :(
Babe babe babe am I your babe now ?
I call a lot of people babe. Dm me please ugh
Now this is Chloe :) hi wassup are people being anonymous with you !?
Yes a person is