K B S ♥ @Samsnspor55
K B S ♥ @Samsnspor55
Bir Sevdadır SAMSUNSPOR <3
.Samsun / Terme'de Yaşıyorum 16 Yaşındayım . SAMSUNSPOR'luyum ;)
Make a gift
Denetimli Serbestlik Yemiş Gibi Hayallerimiz Var,Ne Zaman Mutluluğu Yakalasak Takibe Alınıyoz
RSS Report answers
Sevgilin var mi ?
var
1 person likes this
Beşiktaş Fener karşılaşması sence ne olucak :) ?
Ne olursa olsun banane :D Ama fener 2-1 alır
Ahmet Aktepe ?
Bi muşta aldı hayla vercek :D iyidir ahmet severim
yeni numaranı versene ?
Özelden veririm
sevdiğin var mi ^^
La burdan sormayın cevaplamam . Çok merak ediyosan facedeki adım Kürşat Baş Smsnspr ekle ekliysen mesaj at söylerim
Numaranı mı değiştirdin ?
Evet
1 person likes this
bok sana sevgili. ASD:#@!! SAS
ok by .ss :D
sevgilin olmasını ister misin ?
İsterim :D
Anana Samsunsporu sokim
Gel sok da az delikanlıysan
çok tatlisin sevgilin var mi ^_^
Yok
Götün Çok Klkmış
Ses Yapma lan Gelde indir o zaman sikik
Sadece merak ya niye bagriyon kiğğ
sus la
İLK 30 ? - son 2 yanıt ?  Osman Alper[T-Rap]
Siktir lan pezevenk :D
rap öner
Rap dinlemem
Ciktiklarindan en çok edayi mi aevdin ?
Ya bırakın daa şu işleri amk
S.A
Ve Aleyna Aleyküm Es Elamun Rahmetullah
tamam ciddi ciddi bitti yani ??
Mecburen bitti
off sinirlenmistir belki ;@*@^@;#, her seferinde aynı konuyu açıyon sabki ayrılmak istiyomuş gibi -.-
Öyle anlıyosa öyle olsun .
baştan bağlamamaliydin ama şimdi bırakma zamanı gelmedi gelmesin de Eğer seviyosan dön.
Görüşmemek üzere deyip de gitti ;)
belki üstesinden gelirsiniz ?
Üstesinden gelincek sıkıntılar olsa pes etmem
ama seviyo seni amkk :@
Arada Sıkıntılar var ben napim .
neden kolay vazgeciyosun ?
Kusura bakmayın Bir kızın peşinden koşacaksam Baba beni yakala demesi lazım . Vazgeçmesem canı yanan taraf ben olucam gerek yok
sevgilin yok mu <33
Yok
kız Arkadaş var mı ?????
Kız arkadaş var
svgilin var mi ????
Yok