seda asma
Latest answers

servet kaya :D

Belaaaa

View more

<3<3<3<3<3 Seni seviyorum :) :*

Mehmet Yılmaz

bnde seni seviyorum <3<3<3<3<33 :) :*****

View more

bos ver zmnı gelınce gorusuruz

bi kaybol git ya

View more

O zaman ? :D çık anonimle bu kadar merak ediyosan

Mehmet Yılmaz

offffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

View more

Kıyarsın yani :D

Mehmet Yılmaz

hayrr :D

View more

tuh beeeee

yaaa soylesene kimsin

View more

Benden ayrıl anonimle çık ? :D

Mehmet Yılmaz

bak çocuk seni döverim :D

View more

az cok ama neyse ne zmndır cıkıosunuz benım ıcın umıt bıttımı

evet

View more

bosver baksana yenı bırısıyle cıkıosun bıle artık

soyle soyle tanıdığım birisimisin

View more

bu ne hız yaa tamda umıtlenmıstım ayrıldıgın ıcın

kimsin

View more

hmm ıı su an bırısıyle cıkmıosun yanı

çıkıyorum

View more

Mehmet Yılmaz ?

canım herşeyim bitanem aşkımm :** <3<3<33333

View more

ayrıldıgından mutlusun galıba :D

mutluyum :D

View more

ne zmn ayrıldın

18.03.2014 <3

View more

ama neden ayrılmazsın :D

Ayrıldımmm

View more

cıdden ayrılda bızede sans ver lutfennn :D :(

ayrılmam :)

View more

ayrıl kı bana da sıra gelsın

hadii canım.

View more

neden

ne neden seviyorum niye ayrılıyım

View more

ayrılmaya nıyetın var mı hıc

hayır

View more

Loading…