YaseminDinamit @Selossssss
YaseminDinamit @Selossssss
-
Hayatında onlarcası varken,sen hiç birine takılıp kaldın mı ? ∞
Make a gift
-
RSS Report answers
Şimdiki sekizler olaral baya bi gerizekalısınız
Şimdi canım ilk önce düzgün yazmayı öğreniyoruuz sonra ablalarımıza laf etmiyoruuuz.
Ya bizim hareketlerimizden yaptıklarımızdan sizene amk? Ergenlik değil bu hani bişey vardır "BAD GİRLS FUN MORE"
Bizim mantığımızda böyle amele amele dolaşırız ama yeri geldiğinde de fena olur sizin açınızdaan .
1 person likes this
Yağmurlu bir günde ne yaparsın?
Yağmurun altında oturup ıslanırım heralde o anli ruh halime göre ya
Hayatınızdaki en önemli insan kim olmuştur?
Annem herhalde. Hatta herhaldesi bile yok. 13 yıldır hayatındayım 1 kere bile yarı yolda bırakmadı. Dinledi,kızdı,öğüt verdi. Aynı konuda kendi bana kızmış olsa bile başkasına laf söyletmedi. Düşünsene 9 ay bir kutuda yaşıyorsun ve yanındaki yemek yemediği sürece,su içmediği sürece nefes almadığı sürece hiçbirşey yapamıyorsun. Bizim zihniyetimize göre ona şaka olsun diye açlıktan ölürdük ama birşey yemezdik. Ama annelerimiz bizim tekmelerimiz yüzünden uyandı bazen. Karınlarına giren krampları saymıyorum bile. Ve 9 ayın sonu (BEN 8 AYLIĞIMDA SİZE GÖRE YAZIYOM KANKİMLER ÇAKTIRMAYIN PLS) .
Ah nerde kaldık ?
Hıı 9 ayın sonu. Saat kaçta geleceğin hiç belli değil. Artık sert tekmelemeye başlıyorsun belki annen uyurken belki arabadayken . Belkide suyunu patlatıyorsun. Attığın tekmelerin acısını umursamayıp hastaneye gidiyor annen. Suyun patladıysa ölme ihtimalin var çünkü kordonun boynuna dolanabilir. O an ne hissettiklerini bi kendileri bilirler bence.
Sözün özü şu ki;
ANNELERİMİZİN HAKKINI ÖDİYEMEYİZ BU YÜZDEN BENİM EN ÇOK DEĞER VERDİĞİM KİŞİ ANNEM
1 person likes this
takip etmelisin kanka videoda şarkı söylüyo :D http://ask.fm/bulut222/answer/118277132177
Her şarkı söyliyeni takip mi ediyoduk ?
Ben onu fakındalık yaratmak için yaptım ve yaptığım şey sadece su dökmek değildi. Bağışımı da yaptım. Hem ayrıca Afrikada çıkan iç savaşlar yüzünden onların durumu böyle. Onuda geçtim tek suyu döken ben miyim? Veya işi eğlenceye çeviren?
Birazcık kuyruk acınızı sustursanız iyi olur.
Hobilerin nelerdir?
Sanal alemde dolaşmak
En büyük korkun nedir?
Kaybetmek
En lezzetli yemiş hangisidir?
Nohut heralde
şarkı önersek olmazmı kanka ya :( http://www.youtube.com/watch?v=X8uVh9keGNE
Olmaz mobilim çok kasıyor zaten türkçe şarkı dinlemiyorum
Hayvan avcılığı hakkında ne düşünüyorsun?
Bence Allah dışında kimsenin hiçbir hayvanın canını almaya hakkı yok.
Son yanıtı okur musun? ^_^ ‎@ecemhotoglubilgileri
Suppeeeer
soru sorsana  Sen İste Yeter
Gerek yok
1 person likes this
Beğeniler için teşekkürler yat zıbar hadi sabah oldu :dd  Ecem Hotoğlu.
Aaa olurmu hiç Ecey :d
Daha gece yeni başlıyooo ✌️
26 people like this
Burçlara inanır mısın?
Nope.
napıyon qnq adsadasdas :D  Sıradan Adam
İyi kanka sen ksksjzjxjz
Furkan bu kızı rahatsız etme sonun kötü olur.  Sıradan Adam
Vayss kardeşiiim
sonuna kadar bu derdimi çeker gideriim :DD https://www.youtube.com/watch?v=Zs0AE1M6CMk
İyi yolculuklar o zaman kkzzkzkzkzkzkjz
tutku telefonunda ne diye kayıtlı?
Tutku diye kayıtlı :ddd
Değiştirmeye üşeniyorum.
Ben bunu diyince ilk götü kalkan da sen değilsin emin ol  Furkan Gumus
Kötü anlamda bişey söylemedim hemen laf atmana gerek yok :d
Şükür değişmişsin he  Furkan Gumus
Najssjsjsjshshsjsh
Bunu söyleyen tek kişi değilsin
Ya haninsenin sevgilin yakın arkadaşınla mı ne çıkmıştı dertleşmiştik  Furkan Gumus
Haaa hatırladım
Evet çok eskiden yüz yüze değila ama burdan konuşuyoduk  Furkan Gumus
Hatırlamıyorum maleseff
Uzun zaman oldu konuşmayalı belki de unutulduk  Furkan Gumus
Tanışıyor muyduk ki?