semanur özdemir @SemanurOzdemir
Ask me a question
RSS answers
degerini kimse kaybedene kadar bilmez. Bu aksam saat 12'de senin sevdigin kisi seni farkedicek ve seni sevmeye basliyicak. Daha sonra ogleden sonra 1 ve 2 arasinda bi sey olucak. Hayatinin en buyuk soku icin hazirlikli ol. Eger bu mesaj zincirini kirarsan bu sana kotu sans getiricek ama tam tersine
Hıııı anladım
1 person likes this
oha yüksek almışşsın daha iyi bir okula gidebilirdin puanından düşük bir okula gitmişsin
Daha yüksek puanlı bi okul diğer düşük puanlı okullardan iyi olduğu anlamına gelmiyo bana göre tabii
1 person likes this
sence puanı nasıl ve sen teogta kaç puan yaptın
Okulları puanlarına göre yargılamak çok saçma yanılırsın,ben bizim okuldan eğitim açısından çok memnunum ve 420 aldım
1 person likes this
hursutagaogluyla gorusmeyi kestiginde sebebi senin ondan daha farkli olman miydi o cok acip giyiniyo falan ya
Yo alakası yok ayrıca insanları giyimlerine göre seçmiyorum
1 person likes this
lisen kaç puan
Bilmiyorumki 370 lerde bişeydi heralde tercihlerle ben uğraşmadım
kaç puan
Sen nereyi soruyosun tam anlamaddım :d
takipçi sayısı?
142
1 person likes this
sarıyer anadalonun puanı yüksek
Yo düşük
1 person likes this
Unuttum deyip hala kaldirmaman
Oldumu? Kendini bukadar belli etme
3 people like this
Okulda kicini yirtiyodun dar etek giyelim diye simdi kapancan mi amk
Pardonda sizene? Herkesin dini kendine bunu dert mi ediniceksiniz geçen seneydi o darda giyiniyodum açıkta ama demekki bazı şeyler değişmiş ben kendim istiyorum ve en yakın zamandada kapanıcam bu ailem dışında kimseyi ilgilendirmez
3 people like this
sizin okulda ororspu kızlar varmı
İlgilendirirmi
1 person likes this
kapalı kızlar genelde iyi insanlar oluyo neden
Derken? :D
kapanmıyosun kendine yazık ediyosun
Kapanmıycağımı nerden biliyosun?
1 person likes this
okulda yakın kız arkadaşların varmı
Fazlasıyla var
kapanıcam diyosun bide etek giymişsin hemde çorapsız ben seni anlayamıyorum kuranı oku azıcık kapanıcaksan bir an önce kapan kaç yaşına geldin regl olduktan sonra kapanmak zorunlu boş yere günah işliyorsun
O 8. sınıftan kalma fotoğraf kaldırmayı unuttum bende neyin ne olduğunun farkındayım genede sağol
1 person likes this
sen kapanınca da güzel olursun insanın yüzü güzel olunca
Çok teşekkür ederiim
2 people like this
insanlar neden imam hatip diyince şaşırıyo anlamıyorum ? imam hatipte okuyan illa imam mı oluyo ne öğretmenler yazarlar doktorlar gördüm imam hatip mezunu insanlar ne kadar salak imam hatipin verdiği eğitim diğer boktan meslek lisesinde daha üstün ve bin kat iyi bu arada okulun tam adı ne
Aynen öyleeee :D sarıyer anadolu ihl
2 people like this
sana kapalılık yakışır
Teşekkür ederimm
Akplisindir de sen simdi ahahahahhahahaha
Ahahsdhdjdj bu gerizekalılık genetikmi sizde?
1 person likes this
Aile zoruylamı
Tabikide hayır benim aşırı isteğimden dolayı
2 people like this
Kapanıcakmısın
15 tatilde istiyorum bakalım
5 people like this
Oha sen ve imamatip
İmamhatip* ayrıca ben bunda bukadar şaşırılıcak bişey görmüyorum
Hangi okul
SAİHL
Azdim
Anlıyorum
4 people like this
Nasılsın  mehmet sahin
İyi
3 people like this