Senanur Oğur
Latest answers

nye mal diosn

Haha Tolgahan ya üzülme şaka yaptım :D

View more

tolgahan şahin ?

:D mal

View more

Gökberk Üner?

:) kankiş

View more

Burak Demirtaş?

tanımıyorum

View more

oda senı cookk severmıs

Emirhan ÜNER

emirhan üner?

severim :D

View more

berke katı?

Severiiim iyi çocuk :D annemin 1 numarası çok sever

View more

Erkek: Senin adın google mi ? Kız: Saçmalama ne alaka ? Erkek: Aradığım her şey sende varda.. boyle bısı desem nasıl olur

Güzel olur

View more

naber canış

İyilik Caniş

View more

Hayalindeki erkegi anlatsana?

Hayalimdeki gibi birini tanıyorum ben ona benzeyen gelsin :D

View more

kımle konusuyosun sevgılın mı

Yok ne sevgilisi amk

View more

Bi geceligine çık o zaman ?

Nerden çıkıyorduk ?

View more

konustugun birisi veya birileri varmı ?

Var birileri

View more

naberr

İyiyim senden naber

View more

benımle cıkarmısın

Hayır

View more

Hahhahahahahahahh cok komiksin yhaaaaaa

Ay cahnm yhaa

View more

SEN FEYSBUKTA HER KUPELI BULDUGUNU EKLIYOSUN GALIBA CANISI

Ah canım baksana kaç küpeli var acaba ismtten başka ?

View more

beınmle cıkarmısın benım kım oldugumu bılıyosundur emınım

Bilmiyorum

View more

☂、ヽ`ヽ`、ヽ☂``、ヽ`ヽ`、ヽ``、ヽ`☂、ヽ`、ヽ`ヽ☂`ヽ`☂、、ヽ`ヽ`、 `、ヽ` YAĞMURDABENİMLE ISLANIR MISIN ?`、、ヽ``、ヽ ```、ヽ`ヽ、、`ヽ`☂、、`☂、ヽ`ヽ`、ヽ☂``、ヽ`ヽ`、ヽ``、ヽ`☂、ヽ`ヽ`、ヽ☂、ヽ`ヽ`、ヽ``、ヽ``、ヽ``、ヽ` ヽ``、ヽ ```、ヽ`ヽ、、`ヽ`☂、、`☂、ヽ`ヽ

sevgilin var mı ? :D ona göre yani :D

Yoook

View more

benımle cıkarmısn

hayır :D

View more

bişe souomm yaa :D

sorma

View more

Loading…