Sergen Arslan @SergenArslan356
Beşiktaş <3
RSS Report answers
Dans becerini 1 (çok kötü) ile 10 (çok iyi) arasında değerlendir
2-3 :)
Sanemle ayrildiniz mi ?
evet
Kiminle cikiosun ?
sanane
2 people like this
En iyi özelliğin hangisidir?
.
1 person likes this
Hala seviomusun fatmayî
abisi sevgilim var anlata bildim mi ? ;)
2 people like this
Sanem ?
onu anlatamam :D
2 people like this
e yani Fatmanur tam senlik zaten Merve sana fazla geliyodu. :-P
mazilere karismiorum canim ben iyiyim boyle .d
2 people like this
Fatmanurumu daha cok sevdin Merveyimi ?
fatmayi daha çok sevdim
2 people like this
Merve çetinerle de çıktın dimi sen ?
he
2 people like this
Bayramınız Mübarek Olsun ^^ :)  ßurçin Kara
saol seninde
1 person likes this
Arkadaşlar 10.000 için destek ♥ Bugün bana yarın size  ßurçin Kara
.
1 person likes this
http://ask.fm/buseroll arkadaşlar bu benim kardeşim rica etsem takip edip yanıtlarını beğenir misiniz ?  ßurçin Kara
.
1 person likes this
Neden bir insan uzay yolculuğuna çıkmak istesin?
farklilik
napiyon nerelerdesn
antalyadayim. ev okul arasi takiliorm
Ağlamak zor değil, hani kimse duymasın diye nefesini tutarsın ya,işte o zor..  ßurçin Kara
aynn
2 people like this
BU KADAR OKUL YETER. GİTTİK GÖRDÜK YETTİ. ARTIK TATİLE GERİ DÖNEBİLİR MİYİZ?  ßurçin Kara
hayiiir
2 people like this
Arkadaşlar benim sevdiğim birisi var oda beni seviyo ama bu kişi benim 2 tane arkadaşımla çıktı ve sanırım teklif edicek sizce napmalıyım ? :/
seviyosan dene
1 person likes this
Dünyanın merkezi neresidir?
-
http://ask.fm/edabrcin1999/answer/119524723303 rica etsem beğenir misiniz ? :)  ßurçin Kara
tm
1 person likes this
@:)? Hakkımda neler düşünüyorsunuz bakalım :)  ßurçin Kara
tanimiorm .d.d.d
1 person likes this
Eğer mutluluğu çizebilseydin , neye benzerdi?
mutluluk diye bisey mi var adsjsk
Bakarken kıyamamak mı, Yoksa baktıkça doyamamak mıdır aşk ?  ßurçin Kara
ikiside
1 person likes this
Yarın benim doğum günüm hediye atsanıza :Dd  ßurçin Kara
dogum gunun kutlu olsn.
1 person likes this