Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Sezin Irmak @SezinIrmak1
Sezin Irmak @SezinIrmak1
Bana fake diğenler profilime girsin bakalım bende olan fotoğraflar Perihan dediğiniz sürtük fake de var mı ??
oyş diyenler <3 <3
RSS answers
nbr knk  iSmAİL SaRı
İyiyim sn
Paranı neye harcarsın?
kıyafett
telefon numaran gerekiyo
0532 224 56 01 Ara ( ayy acaba kim çıkıcak ) :D :D
1 person likes this
bu yanıtı 500 kşi beğensin eşeğim lan aha ask.fm http://ask.fm/serceS/answer/1757953304
tamam eşek olmaya hazır ol.
1 person likes this
İlk kez ne zaman aşık oldun?
doğdugumda babama <3 <3
1 person likes this
oha tanışalıım ???  Kürşat Unutmazcan
bıraz fazla gec cevap verdım ama oluurrr :D
1 person likes this
Son zamanlarda en çok ne hakkında düşünüyorsun?
sınavlar :D
2 people like this
Bu yanıtı 200 kişi beğensin anonimlikten çıkıp ask fm 'de videolu yanıt verip anırıcam ;)
arkadaşlar anıracakmış beğenin lütfen bakalım şunun artistliğine .d
2 people like this
yallı millete yavşayıp durma oç
kime yavsadım lan ?
2 people like this
seks isteyenler istanbulda
ya bi siktir ol git.
3 people like this
Kaç yaşına gelen insanları artık yaşlı kabul edersin?
55
2 people like this
Nereye seyahat etmek istersin?
.
3 people like this
Bakiremisin sezin
evet
2 people like this
Herkese denemesi için neyi önerirsin?
tehlikelı birsey yapsınlar iştee
2 people like this
Bir asansörde en çok kiminle mahsur kalmak isterdin?
.
3 people like this
wouw :)
:D
2 people like this
http://ask.fm/byzfdnn biri bu kıza çirkin olduğunu söylemeli
söylenmemesinin nedeni kızın güzel olmasıdır. ;)
5 people like this
Hayallerinin konusu nedir?
snane mk
6 people like this
http://ask.fm/theismylife1 5-10 yanıtımı begenirmisn :)
sende <3
6 people like this
amk malı yaaaaa piç orospu sen fake sin götün yüyosa videolu cevap verrrrrrrr
seni inandırmak zorunda değilim tamam mı senıde engellıyorum.
7 people like this
amk piçiiii  Berfin ♥ (1D-JB)
ablası uyu artık hadi
8 people like this
En son kimi gördün?
ebeni
5 people like this
ver ya nolcak tamda azgınlık zamanın :D bana versene adres verıym ev boş o dudaklarına oyle bi sakso cektırırımkı of
kız kardeşin varsa ona git.
6 people like this
fake gıbısın bı vıdıolu cevap at :/  Yunus Emre Gül
ınandırmak zorunda değilim.
4 people like this
fakesin amk perihan toraman o sikti[imin kasari bunuda yayinla  Fatih Acar
yayınlarım.
5 people like this