What colors do you find more relaxing or just nice and cute?

Well, I might be a "sad" person but I really like purple, every shade of blue, red and grey... Obviously then black too. I like light colors like white and peachy pink (not sure if it's really a color but whatever (?)) and pastel colors too!... Okay but maybe that's really rare––
I find light and pastel colors more "nice and cute"... Kind of girly~
For purple, red, blue and black... It's like they're noble or something like that and I really like them!

I'm again in my 'music questions mood' and this time I'm really curious about your opinion on this song [ https://youtu.be/iyh3cGCetaM ]. Tell me how you feel after listening it,if you like it and other thoughts. (It's one of my fav japanese songs tho) + Tell me your favourite japanese song(s). ♡

バケツ ಠ_ಠ

I'm so sorry, but I realized that I skipped the last question, so I re-answered >n<)/
Oh my god, so cute! She has such a pretty voice! But still it's so sad! (´・ε・̥ˋ)
My favourite japanese songs are (so many):
Kyary Pamyu Pamyu - Tsukematsukeru, the GazettE - UGLY (I really love this!), the GazettE - SHIVER, My First Story - Neurose, Kamijo - Throne, Kamijo - Death Parade, YOHIO - Heartbreak Hotel, Smileberry - No More Cry... Uh-- LOL.

Hello! (〃 ̄ω ̄〃)ノ ♡

Have you ever felt like useless person? Like no one needs you?

バケツ ಠ_ಠ

Always.
I'm always up for feeling like garbage. ✨

Hai le persone che vuoi vicino a te?

Stella Adler

No, non voglio avere vicino chi non mi dà neanche solo una buona ragione per svegliarmi, non voglio avere vicino persone che non fanno altro che mentire.
Vorrei avere più amici e persone che magari anche se sono asociali quanto me ti fanno capire che esiste un mondo al di fuori degli anime e dei videogiochi.

Do you think people deserve a second chance? (ㅇㅅㅇ❀)

❀ デニース ❀

Only if they truly deserve it.
I don't like giving "second chances", I'm not the type of person that forgets easily. On the contrary, if someone betrays or lies to me I'm done with them... Okay, maybe but just maybe I can give them another chance, but then it's not like everything is settled and like before. I believe that if they lied once, they could do it again...

Ma è che coso tizio il gatto di tizia (?) ha un contratto con tizia (?)

Wait, what.
Ho letto un po' in giro e in effetti Puck ha un contratto con Emilia– but io non lo sapevo–– quindi ho dovuto riguardare quella parte almeno due volte ed ero tipo: "wtf is this"– \(=3=)/

What if life is just an illusion?

バケツ ಠ_ಠ

Oh well, we'll never know– when I was little I always thought of it! Like: "and what if life is just an illusion? What if all the people around me are lying to me?"... Lol, really–

aISHITERU SENPAI

...Senpai will never notice you– =3=)/✨

E il quindici è anche peggio, cristo.

Cos- sono confusa– (?)
È davvero peggio il quindici, e poi che diavolo era quel coso tipo gatto? owo Quando parlava non capivo mai a cosa si riferiva e mi sento stupida. (?)
Btw, poor Sub- REM! POOR REM. (?)

Hai appena detto che sei una uke? *fangirla*

What–– ...Yup, e anche i miei due pg sono uke– (?) che bello– (???) #i should stop already

Are you dominant or submissive?

バケツ ಠ_ಠ

I'm a cute lil' uke– (?)

Di che colore è il tuo ask?

赤~! (Rosso, lol.)

Giochi a LoL?

Sì... Giusto qualche secolo fa– (?) praticamente non sto giocando più a niente se non ad osu– º3º)/

Song of day? C:

バケツ ಠ_ಠ

...I don't know why I love this, but ugh it's always in my mind, oh my gosh.

Sleep or food? =))

バケツ ಠ_ಠ

Food, anime and sleep (always in the morning, lol)

LO SO BLBL

✨IdiotPrince✨

È così cutie, awー (?) ✨

REM NFJDOEOTJKR

✨IdiotPrince✨

Guarda che bimbaー ;3;

Episodio quattordici di re zero?

Cosa? Dove trovarlo oppure il fatto che mi ha praticamente fatta piangere per almeno un'ora? ( ´Д`) My poor Rem-tan!–

Perché non rispondi quasi più in italiano?

Perché c'ho più domande in inglese che in italiano– (?)

https://youtu.be/yzC4hFK5P3g What do you think about this? 😊😊

バケツ ಠ_ಠ

Omfg I love Kyary Pamyu Pamyu! This video is so nonsense and it always makes me laugh~ :"D
I've heard some covers made by vocaloids, and they're all so cute! ✨♪

Did something nice happen recently?

Not really, I've dyed my hair black but that's a not-so-special thing-

Rem ma lil bby

Yup, my new waifu~ ᕕ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕗ

anime

Anime... Dei days sugli anime! Sarebbe carina come cosa, dai~
Uhm, vedrò cosa posso fare! Grazie dell'idea~ (°ワ°)ノ

Loading…

Ask @ShalalaSketch:

About Noctreve:

あなたは僕を愛することができる? ♥
Tamara | ♀ | 18 (07-12-97) | INTP | Fujoshi | Roleplayer | JRock | Visual Kei | KPop.
Italian – English – Spanish – Japanese questions only, please!

Nightmares〜

Here I am:
Tumblr: http://noctreve.tumblr.com/
Osu: noctreve