Shania @ShaniaGraham
ill be honest, most the time
RSS Report answers
ayyyyyyyyy  Ben.
I'm sleeping
My bad  Graham
Oppsies
2 people like this
She's mine graham. Back off.  Abbie Perry
There it is
3 people like this
Holy hottt  Graham
Awh thanks
2 people like this
Junior  cameron™
Thanks :)
1 person likes this
Pap
Pce jack
Pap
3 people like this
Nono back tickles ❤️❤️❤️❤️  haley
Oh yes omg
2 people like this
What makes you really sleepy?
Cuddles
2 people like this
You're a blasian haha  Damon White
I'm actually just half white and half black but I could totally pass for being Asian & I love rice so
3 people like this
Hot  Damon White
Hell ya
1 person likes this
Are you part Asian?
Yeah, half black half Asian
3 people like this
What makes life worth living?
Can someone ask me questions
1 person likes this
Take a picture of your home library.
Whatttt
What color are your eyes?
Probably blue bc I like the colour blue
3 people like this
What's your favorite flavor of bubble gum?
Dickk
7 people like this
Couldn't tell ya ;)
Well keep doing what you were doing and I think you'll be fine ;)
Nope just to ugly ;)
Then how did you get all the girls u got before ;)
See it ? You're crazy I can barely talk to one ;)
Girl shy or what?;)
I don't get all the ladies Hahahaha like what
Yeah i see it all the time;)
What do you think about my new upload? https://www.youtube.com/watch?v=Ipcp0MxZDfo&list=UUrLo15uXH-4agbV9kFDA7BQ It's free to download. Everyday i upload a new song.  PaponeMusic
Hmmm no
What do you think about my new upload? https://www.youtube.com/watch?v=Ipcp0MxZDfo&list=UUrLo15uXH-4agbV9kFDA7BQ It's free to download. Everyday i upload a new song.
1 person likes this
Likers get thoughts
I did just do a tbh but lol I guess
19 people like this
I may have been with you last night...
Hmm
Do I ever want to hook up with you!
Ou who are u
Pap of the fire?
I like Jill in this one
Pap of the fire?
4 people like this
I'm a friggin' comedian bud ;)  ❂Jenna McLeod❂
I'll let u think what u want ;)
1 person likes this