Kerem Çetin. @Sherif16
Kerem Çetin. @Sherif16
AL YARRAM ALLL.
Anonim yoktur, eski sevgili vardır, seni çekemeyen kişiler vardır, seni özleyenler vardır, sana aşık olanlar vardır, senden nefret edenler vardır, seni sevmeyip söylemeye götü yemeyenler vardır, adını çıkartmak için elinden geleni yapan insanlar vardır, seni kıskananlar vardır, vardır yani...♥
Mrs.Şaakkiir
RSS answers
ayse ozsarac?
güzel kız
1 person likes this
Özge?
hangisi ?
bence binl düşün genel bak olaya mesela biz işin zevkini alıyoruz kızlar neden almasın
O zaman bacında alıcak o zevki bilader. ;)
evlenceğin kadının bakire olması önemli mi sence
bilmem hiç düşünmedim bu konuyu , çalışmadıgım yerden soruyorsun ama :D
1 person likes this
naber
iyii senden naber
1 person likes this
selam
Selam
melikeyi sikerim aq
siik banane aq :D
Melikeyimi seviyon hala
ne sevmesi aq :D
1 person likes this
ulan anladık aq beni seviyon sizde ikide bir sorup durmayin sikerim belanizi  ➕ İrem ➕
sana noluyo aq.
1 person likes this
videoo
malesef
1 person likes this
selam
ase
1 person likes this
Merhabaaa kanka :D
meraba kanka :D
1 person likes this
Nasılsın kankii :D
iyiii kanki sen nasılsın :D
1 person likes this
Selam :D
Selam :D
1 person likes this
:D Napıyosun :SDAdsa.F
oturuyorum sen napıyosun :D
1 person likes this
Naber
iyiii senden naber
1 person likes this
Günaydın yakışıklı
günaydın
1 person likes this
yaa kerem ben seni çook seviyom :*
lan siktir git ananı sikerim
1 person likes this
saçma bi hayatın var , hiçbişeyi umursamıyosun , düzenli gidenbişeyin yok neden daha iyi olmayı istemiyosun ailenden yana sıkıntıların olabilir ama bence böle olman saçma
tamam kes
Kimle çkyn
kimseyle
1 person likes this
kimle çıkıyon pampa :p
kimseyle ama sevdigim var biladeer :)
1 person likes this
ileride olmak istediğin bi meslek varmı ?
keranacılıkta cok para var :D A:SD
1 person likes this
seniseviyorum
anladım
1 person likes this
gelmiyorum aq bb
iyi geceler
1 person likes this
gidiyorum zaten yoksa uyuyakalcam bi daha da nah gelirim.
gelcen
1 person likes this