Żania ❤ @Smallessence
"Nic nie jest tak długowieczne jak pierwsza miłość"
RSS answers
a kiedy na prota?
na pewno w majówke 😊😁😊😁😊💞💞💋❤
daj nowe
nie mam nowych. a tamto jest z piątku.
daj zdjęcie
jest niżej.
Gdzie ?  Adi
osiemnastka koleżanki
Elo żelo kiedy w melo ? :* :)  Adi
w sobote. :)
idziesz z os. TOW.?
tak
6 people like this
kogo będziesz znać na Łysej 18 ?
z młodych prawie wszystkich ;p
4 people like this
przesłodkie to zdjęcie na avku! *.*
hahaha 😂😂😍
przesłodkie to zdjęcie na avku! *.*
14 people like this
:'(
😊
6 people like this
oj wybacz
nigdy 😊😋
7 people like this
czm ? przepraszam :( nie jestes niunia
za pozno xd
8 people like this
taG niunia :*
przez tą niunie nie wrzuce 😂
8 people like this
jest cieplo niunia sloneczko pieknie swieci ;) oj wstaw jedno zdjecie prosze i sie odczepie
niunia ? 😄
9 people like this
to bede meczyc az do smierci :D
jak bedzie ciepło to bede moje nogi eksponować ... 👌😉💞
9 people like this
oj wstaw jedno prosze i juz znikam :*
nie ma takiej opcji 😁
6 people like this
a masz tam zdjecie samych nog? niczym nie zakrytych by bylo widac od ud po stopy ? bo jesli nie to nei warto szukac w tych 7tys odpowiedzi :/
samych nóg nie mam i nie będe wstawiać :)
8 people like this
oj wstaw pozwol ze ocenie ;) widzac na zdjeciu nizej sa cudowne ale chcem zobaczyc same nozki prosze piekna <3 :*zgodz sie
jeżeli tak bardzo Ci na tym zależy to zjedz na dół :)
5 people like this
sa seksowne chce zobaczyc same nozki prosze :*
na zdjeciach może i ładnie wyglądaja ale w rzeczywistości nie jestes z nich zadowolona :) chyba, ze chodzi o długość 😊😊
8 people like this
daj zdjecie sexi samych nozek :*
a po co ci ? 😆
8 people like this
laska z Ciebie ;)  WhiteDog
hah :)
4 people like this
masz piekna sukkienke w kwiatuszki ;)  WhiteDog
dziękuje ... 😊
5 people like this
daj zdjecie w tej nowej
ale bedzie skracana i bedzie przerobiona na naramiączke
daj zdjecie w tej nowej
23 people like this
co zakładasz na 18 łysej
albo czerwoną albo moją nową sukienkę w kwiaty :) ale raczej taka w kwiaty :)
6 people like this
głupio mi pytać, ale widzę że dajesz czasem rady komus wiec zapytam nie mam chlopaka i nie wiem jak sie zaspokoic moze dasz jakies przyklady z zycia bo w internecie tego pelno a chcialabym zyciowe porady
słucham? nie wierze w to co czytam ... czemu akurat z tym do mnie ?
5 people like this
Czy lubisz być sam(a)?
czasem tak ... :)
4 people like this