Stu Burton @StuuBurton
Tylko na ciekawe odp.
RSS Report answers
kiedy otwarcie sklepu?:(((  napierałka
Juz niebawem ;)
kiedy otwarcie sklepu?:(((
546 people like this
Czy nadałeś/aś swojemu życiu jakiś sens, czy nadal się nad nim zastanawiasz? c:  ☯Uzumaki- Krówczaki ☯ ツ
Troche tego troche tego, ale ogolem nie mam narazie czasu sie skupiac nad sensem wiec robie to co lubie ;)
412 people like this
Dobranoc ! :)  Joanna Chramiec★
Spanie to dla slabych ;)
405 people like this
Co tam > ?  Mrs. Darkness
Wstalem wlasnie ;)
Co tam > ?
686 people like this
kiedy nastepne ukryte prawdy ?:d
A chcecie juz kolejny odcinek? :D
723 people like this
Fakty o Tb :3  Smutny Szkielecik :C
1. Jestem pracocholikiem
2. Codziennie chodze na silownie
3. Jestem perfekcjionista
4. Lubie uprawiac rozne sporty, ale nigdy na to nie mam czasu xD
1122 people like this
Jadłeś kiedyś sałatkę grecką? :P
Codziennie jem :D
888 people like this
lubisz zboczone pytania?
Nie, ale lubie zboczone zdjecia ^.^
884 people like this
Stu smarujący sobie brwi nutellą wygrał mój dzisiejszy dzień xD  Onnanoko
<3
834 people like this
Jaka masz wersję minecrafta?
1.8====B - - - - -
706 people like this
daj zdj w majtkach
hahahahahahaha
684 people like this
Co lubisz robić w wolnym czasie?  Słów kilka o malarstwie -,-
Nagrywac takie filmy ;)
832 people like this
Smutam :c Pocieszysz jakoś?? :(  Karolaaa 忍者 [JŚ]
Smutam :c Pocieszysz jakoś?? :(
1100 people like this
jak mopsowi ściśniesz głowę to mu oczy wyskakują i wiszą nia takich niteczkach :D  Kub@
. .
O
891 people like this
No ale to prawda! IDŹ KU*WA DO TOP MODEL TO WYGRASZ XD
Porabalo cie, juz predzej do programu magdy gessler jako najwiekszy pasztet na swiecie
1010 people like this
Zrobisz jakiegos pranka z Ravgorem albo ogółem będzie jakiś jeszcze prank?  Gruszka 忍者
Tak jutro siez Ajgorem i Rafalem widze i krecimy cos ponoc :3
719 people like this
Ja też chce mopsika <3 Jeju, one są takie słodkie !
Kto tez lubi mopsy? :3
905 people like this
po co jest noc?:)  #PLT#Stu#swg life is :)
Po nic, noc tak wyszla bo slonce nie moze swiecic na strone swiata ktory jest od niej odwrocona xD z drugiej strony to tez dziwne bo skoro to tylko tyle to czemu czujemy potrzebe spac w nocy...moze jestesmy zlaczeni magicznie ze sloncem xD
616 people like this
Ciagle o tobie mysle i juz nie wyrabiam, jestes taki ladny i przystojny probowalam cie przestac ogladac ale nie moglam dzialas na mnie jak narkotyk -,-  ♥ . In dreams happy . ♥
:O
561 people like this
Wystąp w "Twoja twarz brzmi znajomo" , albo "Taniec z Gwiazdami" , albo jeszcze lepiej...idź do Top Model xD Hah jak pójdziesz obejrzę każdy odcinek xD
Hahaha dobra promocja dla nich! :D
632 people like this
Ile zarabiasz miesięcznie? XD tylko szczerze xd
Szczerzs tyle co mnie stac na mieszkanie i jedzenie i silownie
556 people like this
Zazdrość jest zła czy dobra? x  ❂beauty but cold❂
Zla
495 people like this
Ja jestem też ze stycznia i o parę dni młodsza :c przypadek
Nie sandze xD
510 people like this
myslisz czasem o jakims zwiazku? poszukaniu sobie kogos?
NIE
488 people like this
Może spotkanie z widzami na omegle?  Niczkeee
Chcecie?
570 people like this