Sümeyye Çetinkaya @SumeyyeCetinkaya763
RSS Report answers
niye
Ne salak insanlar var amk
1 person likes this
Yağmurlu bir günde ne yaparsın?
Yagmurla takilirim
1 person likes this
yaa lütfen
Ahahha
yaa lütfen tanşalım
Hayır be
peki neden
Az insan çok huzur
yaa ne olacak
Istemiyom :D
lütfen yaa
Hayır
hadi yaaa
Aynen
hadi yaa ne olur
Yok bea ne gerek var :D
neden
Öyle
tanışalımmı
Hayır
kaç yaşındasın
17
sefkilim olur musun
Olamam ahah :D
selm
Selam
1 person likes this
slm
Selam
1 person likes this
berfin
Kardeşim
1 person likes this
koralp
Kardeşim
şu ask da tam açıkken bi denk gelemedim sana sorcaklarım var
Sor
afferin :D
Evet
haklısın bıyıkları falan fena onların :D ciddi olarak kim?
Bizim okulda dikkatimi çeken yok
iyi madem :)
:)
okulda dikkatini çeken ilk 5 erkek kim?
Özge berfin esma yasemin buse :D
hala bşy varmı ona karşı ?
Yok
dardanelli
Eski sevgilim
arda?
Hangi arda