Sümeyye Çetinkaya @SumeyyeCetinkaya763
RSS Report answers
Sevgilin varmi ?
Şuan yok
1 person likes this
http://ask.fm/dgffgh/answer/114510000976 rahatsız ediyorm arkadaşlar ksura bakmayn beğenebilirmsinz....  Eyüp Dayanan [S.E]
Hayır
1 person likes this
Hayır
1 person likes this
YARIŞMADAYIM RICA ETSEM BEĞENIRMISINIZ NOLUR http://ask.fm/cimbomkaya/answer/115866153581 Beğenene ilk 20 ve beğendirirmisn nolursun 2.yim
Hayır
İLK 20 ? [ TAKİPTE KAL ] ♥  İsmail ERDEN (✔)
hayır
22 people like this
He iyi bari :)  devran vural Öztürk
:)
Kızma dur be :)  devran vural Öztürk
kızmadım ki
Uyuz ya şakadan anlamıyor  devran vural Öztürk
Tamam bea
Beni sev :)  devran vural Öztürk
Hayırlısı be gülüm
onuru seviyor musun
Hayır
Ooo şet burdaymış  devran vural Öztürk
tabi
onur aker?
iyidir
Bide fenerlisin ya on numara 5 yıldız  devran vural Öztürk
Aynen öyle :D
Eyvallah diyen kızın çekiciliği :)  devran vural Öztürk
Tabi:D
Hımmm peki iyi sahurlar bu arada :)  devran vural Öztürk
Eyvallah
Sevdugin var midur :)
var
Evet ne oldu  devran vural Öztürk
hıc bırsey
Pekayla  devran vural Öztürk
pekayla mı
Uyudunmu senle bira özelden konuşalım  devran vural Öztürk
Hayır
4 people like this
Ne tarz saçlı erkekleri seversin ?
kısa saçlı koyu kahve veya siyah falan
son yanıtım iltifat ederim ^^  Bahattin Özüpek [Taladro ]
Hayır
Yaşını sorabilirmiyim  devran vural Öztürk
16
2 people like this
Allah iyilik versin  devran vural Öztürk
amin
2 people like this
Nasılsın  devran vural Öztürk
Iyi
1 person likes this
İLK 10 SON İKİ YANIT+TAKİP  Eyüp Dayanan [S.E]
Hayır
1 person likes this