Sylwia Chmielewska @Syla0905
Sylwia Chmielewska @Syla0905
Obcasy, głowę i standardy zawsze miej wysokie. ; *
Make a gift
Don't cry, Say 'Fuck you' and smile ♥
RSS Report answers
zamulam ogl nie mam co robić :c  Kamil :3
Idź na spacer xd
1 person likes this
hejka jak tam? ")  Kamil :3
Hej a dobrze a jak tam :)
fajny askk;)) cotamm?  kacpii
Emm tak ogólnie to jest zajebiście xd a tam :)
pijesz?
Nie
1 person likes this
spisz
Nie xd
Cierpliwość i chęć trzeba mieć :) Silna wola też, bo ile uznajesz za normalny wynik? 10-15?
Niee wiem xD Teraz ci nie powiem
powiedz kto przebije moj wynik xdd  Skorpion
Jak bym poćwiczyła to ja :D
wieem :) zawsze moze byc lepiej  Skorpion
No dokładnie ;)
ja 82 dziś zrobiłem, jak oceniasz ten wynik?  Skorpion
MOgło by być lepiej xd
*OBSERWUJE* http://ask.fm/fentarixgimb Polajkujesz moje odpowiedzi ? Z góry dziękuje !  young fentari
Wypierdalaj xD
1 person likes this
a ile kapek umiesz?
nie wiem xd
Lubisz chłopaków którzy grają w piłkę?
Tak xd
3 people like this
pytaj cuś ;d nudy nikt nie pyta ;d  Skorpion
To zaaaaraz xd
za darmo, moje klientki na prawde goraco polecają
Zajebiście a w chuju mam twoje osrane maseczki xD
wooo, moge zaaplikowac ci maseczke?
Yy nie
2 people like this
daj zdj  Skorpion
Lecii ;p
daj zdj
3 people like this
elo zią,  Skorpion
No hej xd
chodź na piwo
Abstynent :D
Ile cm banana zdołała byś połknąć?
hahaha Nie wiem nie próbowałam i nie mam takiego zamiaru xD
1 person likes this
Też cię nie lubię :D  ''♐AJP㋡'' Haankaa :D
Wiem :D
2 people like this
Pipka :P
Nie posiadam xD
1 person likes this
palisz?
Ja nigdy w życiu grzeczna dziewczynka jestem :D
1 person likes this
Fajna jest?:P
Ale co fajne xd
1 person likes this
Cioooota...  ''♐AJP㋡'' Haankaa :D
Ciągnij xD
2 people like this