Tahsin Kçr @TahsinKcrAdana
Puu Sana ( :
RSS Report answers
mutlu yıllaaaaaaaaaarrr :)
teşekkürlerrr
doğum gnün kutlu olsn iyi ki varsın aşkım <3 :D
saol saolda . aşkım ?
1 person likes this
Mutlu Yıllar :)
Teşekkürler ( :
tahsiini ben yedim bb <3
bb :)
1 person likes this
he gamze heeee :D :D :D
:)
Ben mi kendimi soruyormuşum.D:Dd Lan ben antremandan daha yeni geldim eve şimdi görüyorum soruları:DD Zaten Tahsinde ki değerimi biliyorum daha ne diye sorayım biraz mantıklı düşünün:Dd  Gamze
Bu kadar basit :)
1 person likes this
Evet.
Hayır ..
Tam olarak bunları yaptın.
Hayır .
Yanından gittiğin insanlar,oynadığın,yalan söyledigin insanlar. Ama cok aptalsın.
oyun oynamadım yalan sölemedim
1 person likes this
Sen seni mutlu edecek insanları değil. Seni üzecek insanları seçiyorsun oyüzden bu haldesin.
beni mutlu edecek insnlar hani nerde :)
Başka değer verenlerde var ama görmüyecek kadar körsün.
şu an kafam o kadar karışık ki bi bok düşünemiyom .
Gamzeyle olucakmısın
bilmiyorum ama bana değer veriyorr .
2 people like this
acayip m.etim syle ltfenn :(
?
sevdiğin varmış kim o ?
sölemek için bi nedenim yok
muck <3
:)
bnm ölmemi isteyen yaşamasın :(
daha gencimmm :S
gözler ne renk ?
bok rengi :)
vicdansız hain !!
iltifat için saol
ADANA <3
ADANASPOR :)
sarı sana yakışmış .d
saol :)
bnmde istediğim o zaten öl :D
niye :D
puuu sana o helva boğaznda kalsn :D
bende ölrümm o zmn :)
tanıtırım bir ara :)
Burdaım hep :)
sanane be can benim değilme ölürüm ölmem ölücem işte var mı :D
Helva Var mı helva O.o :D
twittlerin neden kitli açsana :(
takip et açılır kendisi