Mostafa Adel @TefaAdel
Mostafa Adel @TefaAdel
Alexandria,Egypt
4th year Alex. Pharmacy----طالب بكالوريا-----Semi Legal Drug Dealer ^_^
Make a gift
هو كان ask.fm بس عشان أحنا شعب creative بطبيعته حولناه لchat.fm
RSS Report answers
semi legal drug dealer :D l2 tsd2 7lwa :D
ay 5dma :D
عندك كام أخ و أخت و ترتيبك إيه؟
One Brother & One Sister...I'm The Youngest
1 person likes this
هتيجى الفوتو داى؟
tb3n insha'Allah
3la fekra de7ktak 7lwa awy :)
:)
heeeeee7
aked da mn elclorits
أغنية ليها ذكريات حلوة معاك؟
Shahinaz- 2olly 2olly.....Zekrayat B2alha 11 sana :)
حاجة بتتمناها و نفسك تتحقق؟
at5rg w a5ls 7war geeshy w asafer bara w aseeb elbalad bl ashkal el5ara elly feha :S
2 people like this
أحسن سنة بالنسبالك فى صيدلة ؟
إعدادى أولى هما مكانوش كويسين دراسيا :D بس كانوا أجمل سنتين فى الكلية
elreef eldemeshqy ft7 3ndko fi sporting xD
da ana 3mlt fara7 ama 3ereft :D
أغنية تهديها لحد؟
ElWad ElLou - Donia Samir Ghanim...ahdeeha l wa7d m3rfa akeed hayshoof elquestion da w a2olo t3esh w ta5od 3'erha :D :P
أنت تعرف ان فيه شارع فى جليم اسمه شارع دياب؟ :D
di a2l 7aga 3nde ^_^ :P
1 person likes this
What do you do if you can’t sleep at night?
bl3b games 3l mobile
طب م بنات صيدلة مزز أهم ;)
3aiz eh enta kaman !!!
khalas exams saydla 3/5 :(
3rft ll2sf :S
إيه رأيك فى حوار مدرب الكراتيه اللى نام مع 30 واحده متجوزين ظباط؟
كما تدين تدان....عشان اللى كان بيعملوه فى البنات اللى بيقبضوا عليهم أتردت فىهم و بفضيحه كمان و على رأى المثل
"فى بـلدنا دي .. ابن الدكتور بيـطلع دكتور ,, وابن المهندس بـيطلع مهندس ,, وابن الظـابط بـيطلع ابن مدرب الكـاراتيه " :D
On a scale of 1 to 10, how well do you sing?
4 :D
1 person likes this
أمتحاناتك أمتى؟ و موضوع 3/5 ده صح ولا إشاعه؟
lsa elkolya mnzltsh m3ad neha2y...bs lw ba2eena 3/5 zai bto3 tgara w adaab fa ana lbst elsanade wsh !! :( rbna yostor !
http://ask.fm/HussinMomani552 like+follow لايكات+متابعه فضلاً ليس امرا  مدرسة الروم الكاثوليك -الحصن
خلاص شطبنا :D
أكتر دعاء بتحب تقوله؟
الحمد لله الذي عافانا مما ابتلى به غيرنا و فضلنا على كثير ممن خلق تفضيلا
1 person likes this
لو عندك توك توك هتكتب عليه ايه؟
تعمل حسابى أقدرك...تهزر معايا أعورك ^_^
"Kanet A7sn Ensana Ana Shoftaha W Aswa2 Wa7da Ana 3ereftaha"..eh ya 3m alklam elgamd dh bra7a 3lina :D
enta 3aiz eh dlw2te?!
i wanna know status elwhatsapp mowagaha l men ;)
not your business !
1 person likes this
والله خساره تصاحبى السرسجى ده ^_^
1 person likes this
lmeen status elwhatsapp dy?
not ur business !
Who knows the most about you?
My close Friends