Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Andrew Dehart @Tweeder
Andrew Dehart @Tweeder
Baker County , FL.
Livin' the crazy life.
Ask me a question
RSS answers
Nice nice,well rub dat bit out and get in here  Hunter Riggs
Im looking at you
What the hell are you doin?Lol  Hunter Riggs
Jacking off duh
1 person likes this
Which is your favorite song?
Rodeo by Garth Brooks
What image do you have as your desktop background?
A badass bitch with the General Lee
What is the best color for a car?
Orange and Black
1 person likes this
You seem to be hard headed and hard to please why?
Because I am hard headed and I am hard to please. I do my own thing.
Is there any person you are afraid of?
Myself
Do you trust your friends?
I don't have any to trust.
How would you like to be remembered?
I don't care how im remembered, I just want to be remembered.
2 people like this
If you had to live the rest of your life in a movie which one would you pick?
300
People should really leave you alone about Anna. It's a high school, ONE MONTH relationship. It's not like y'all were in love. Like I'm so sick of all the news feed posts man.
THANK YOU. I thought I was the only person tired of seeing it. Apparently everybody else gets a kick out of it. Its starting to piss me off.
3 people like this
Apparently you have not heart!! humans can't turn on and off their feelings like a switch!! Not normal behavior but good luck with it! ?! She still cares about you .. Not that it matters :(
You're right, I have no heart. I also have no fucks to give about what you say or think so I don't know why you're even telling me this.
No, your the stupid one for letting Anna go.. JS!! Thanks
No actually you're stupid because you're pretty much talking to a wall. I don't care what you say. Lol
1 person likes this
Everyone knows it's Megan.. You wouldn't give her up for Anna, or anyone , BF with benifits!! Why would u need a relationship ... Right on point?
Um, actually Megan is dating my brother. Ha, don't you look fucking stupid.
2 people like this
your new girl
Why you worried bout it
who is she ?
Who?
u got a new girl yet ?
What do you think?
Are you in Love?
Yes, look at my last answer.
I love you  Caleb Sullivan
I love you too bubba
A month ago You said Anna was your soul mate, and now you broke up because your not ready for a relationship..... She cared about you that was just wrong to lead her on then break up.. She is an awesome girl.. Thought you really cared about her? So it was all lies to see if you could get her!?
Who the fuck are you to be in our business? I have my reasons to do what I done and little bitches like you don't need to know. But hey, Shit happens.
1 person likes this
Who do you trust with your life ?
Mox
2 people like this
Will you ever take Anna out of your profile picture?
It's just a picture? Lmao
What's the best thing that happened to you today?
Being apart of a drug deal!
4 people like this
How to make a woman happy?
Its fucking impossible.
4 people like this
Oh yeah yeah yeah, silly me.Fred jumped on my ass today about it  Hunter Riggs
What'd he say