Werzysko ^^ @WeronikaBraszka
" Każda pasja może pokonać nawet największą katastrofę " Andrea Anastasi <3
RSS Answers
Dziś Dzień Przyjaźni! Jak pocieszyć najlepszego przyjaciela lub najlepszą przyjaciółkę?
trzeba poprostu byc wydaje mi sie ze to najlepszy sposob
11 people like this
ile pytAn w skrzynce
a kogo to w ogole obchodzi
11 people like this
.
..
13 people like this
Szczęśliwi czasu nie liczą nie? ;3  Asiek
hahaha 😂😂 no taaa xD
14 people like this
Spokojna Twoja rozczochrana ^^  Asiek
taa xd Ty sie nastepnym razem upewnij jaki mamy dzien tygodnia :*
15 people like this
Przecież wiem. ;d  Asiek
bo juz sie przestraszylam 😂
13 people like this
Jak to nie masz przyjaciół? ;(  Asiek
no zart taki.. xD
13 people like this
daj wideo z przyjaciółmi
nie mam przyjaciol 😭😭😭😭😭😭
14 people like this
bo chce zobaczyć z kim.piszeszq
to chcij
14 people like this
daj scr z kim piszesz
po co ?
14 people like this
ubiór dnia
ubiór dnia
17 people like this
siema. tu Bonk. nie wiem kto jest taki głupi, ale proszę aby zajął się swoim życiem, a nie naszym, bo to już powoli wkurza, a jeżeli już serio jesteś taki ciekaw to proszę, spytaj nas, ale na pewno nie na asku i nie z amonima. pozdro.  P. Nygus
hahaha 😂 tak wlasnie 👌👏
14 people like this
Jak często rozmawiasz zprzyjaciółmi zdaleka?
nie mam przyjaciol ZDALEKA 😂
13 people like this
❤❤❤  ♚ Little Princess ♚
❤❤❤👌
14 people like this
Czy przebierasz wswoich znajomych?
chyba nie rozumiem tego pytania xD
14 people like this
zdj ?
nie ?
16 people like this
daj scr ekranu blokady
taki sam jest jak ekran glowny
15 people like this
Czy masz na coś uczulenie?
mam
15 people like this
to chociaż powiedz kto zakonczyl przyjaźń
po co ?
17 people like this
karolina się interesuje
na asku o tym pisac napewno nie bede :)
14 people like this
co ci to da że odznaxzr anonimq
bo chce wiedziec kto tak interesuje sie moim zyciem
15 people like this
no cz.m
no odznacz anonima xd
15 people like this
czm sue już z karina b nie przyjaźnisz
odznacz anonima
15 people like this
To dasz
-,-
To dasz
18 people like this
Nie mam tu konta
spoko xd
15 people like this