Wika :* @WiKk2
Wika :* @WiKk2
Chciałbym Cię zrozumieć ale boję się że już nie umiem.;/
JESTEŚ NUMEREM JEDEN DLA MNIE , ALE TY NA POWAŻNIE TEGO NIEBIERZESZ ;C
RSS answers
Gdzie spedzalas ferie ? Bylas gdzies w gorach czy ferie w domu :D ?
praktycznie moje ferie wyglądały w następujący sposob
-wstać
-ogarnąć się
-isc spać
-cos zjeść
-isc spać
-wykąpać sie
-isc spać
Jedynie co to w ostatnie dni ferie wyjechałam do Kapracza na narty
10 people like this
nie gadasz z nim wgl na przerwach np ;)
czy ty jesteś juz do końca nie doje***
naprawde po tym ze czasem nie porozmawiam z nim na przeprawach to od razu go olewam ?:D
weź ty sie lepiej wgl nie odzywaj ,bo zachwile chyba tu umrę :D (ze śmiechu )
2 people like this
co się najbardziej wkurwia ?
Wkurza mnie jak ktoś wpiepszac sie do mojego zycia
Wkurza mnie gdy ktoś znaje sie za kogoś super zajebistego
Wkurwia mnie krytykowanie kogoś
Wkurza mnie wyolbrzymianie spraw (co ja często robię )
Wkurza mnie robienie czegoś dla popularności czy cos
Wkurza mnie gdy ktoś nie jest sobą i dopasowuje sie do każdego
Wkurza mnie chamstwo
Wkurzają mnie puste słowa bez pokrycia
Wkurza mnie chorobliwa zazdrość o wszystko
Wkurza mnie wybieranie znajomych po rzeczach materialnych
Wkurza mnie taka dyskwalifikacja słabszych
Wkurza mnie gdy ktoś życzy komuś źle (jest to chore )
Wkurza mnie gdy ktoś martwi sie tylko o swoj zajebaną dupe !
2 people like this
a on cię kocha?
jego zapytaj :)
1 person likes this
olewasz go w huj i to widać
prokowaujesz mnie tylko po to abym sie zdenerwowała ?
moze uzasadnij swoja wypowiedz ,w ten sposob oświecisz mnie :)?
1 person likes this
Nie wpieprzam się.po prostu odpowiedz na to pytanie
nie olewam go
kocham go jako przyjaciela :)
czemu jestes smutna ?
a czy ja jestem smutna
Po prostu od pewnego czasu , mam jakos wszystko w dupie :/
:*
ja nie czuje nic no a ciebie to przeraża
czemu olewasz pakera?? kochasz go wgl?
a ja mam do cb pytanie :)
masz moze swoje życie ?
...
prosiłabym abyś nie wpiepszał/a się w moje życie z brudnymi butami :)!
1 person likes this
jeśli kochasz , pozwól odejść ? zgadzasz sie z tym cytatem ? B-)
jeśli kochasz pozwól odejść
no niektórzy ludzie uznają to za coś niewyobrażalnego , ale jeżeli twoja ukochana osoba nie jest przy tb szczęśliwa bądź nie czuje sie z tb dobrze , tylko jest ktoś inny ma twoim miejscu (pozwól swojej ukochanej osobie łapać szczęście ) nie patrz czy bedziesz tęsknić czy nie , to nie ma znaczenia , prędzej czy pózniej bedziesz zadowolony sam z sb ze zrobiłeś do dla niej /niego :)
A jeśli ta osoba kiedyś uzna ze cie kocha to musisz wierzyć ze sama wróci ,i wtedy bedziesz mial/a pewność ze jesteście dla sb stworzeni !
2 people like this
Co ty robisz że masz taką zajebistą figurę?
zacznijmy od twojego idiotycznego pytania xd
czy ja mam zajebistą figurę ?
oj nie sądzę
ja po prostu dużo jem xd ćwiczę na wf i nic wiecej xd !
to jest mój sposób na super figurę haha
Jestes z Pakerem?
nie jestem z pakerem , chryste panie xd :*
4 people like this
wiesz może czy michalak ma dziewczyne ? ;d
nie wiem ,nie rozmawiałam z nim o takich rzeczach , szukaj informacji gdzieś indziej , albo po prostu spytaj sie jego :*
1 person likes this
Lubisz Kube ? ;D
michalaka ?
bardzo :D :* !
1 person likes this
Jedziesz gdzieś we ferie??
juz byłam , Hihii
1 person likes this
halo Wika<3
halo anonim , witam :*
2 people like this
co robisz?
ogl m jak miłość , odrabiam gegre i jest super
1 person likes this
jest ktos w sq kto wedlug Cb moze być fajny ale jednak go nie znasz?? bo na przyklad jest tak ze jak są szkolne fejmy to sie razem trzymają a w g3 to wszyscy raczej tak osobno ;p
wbijam w to :)
1 person likes this
Masz chłopaka :D?
jestem sama
1 person likes this
No to teraz ja, fakty Wiczka hihi :-* :-*  Hubert Kaczmarek
Huber ;*
Pakol :/
Grasz na środku :*
NAJLEPSZY BLOKUJĄCY
super buciki do siaty XD
Wysoki hohoho XD
Nie ładnie tak pa.... !;*
Masz mega śmiech hahaxd
Kolegujesz sie z PANEM DOSKONAŁYM ;)
Nie za często ze sb gadamy ...
Często wzijasz z ANGOLA ALBO WDŻ XD ;*
Ogólnie jesteś wporzadku
Masz JORDANY :*
3 people like this
Fakty Wika:*  tinkiłinki✋
Zuzanna
Rybka
Zozol itp :*
Super grasz w siate
Bedziesz z nami grała w 6 <3
"Ugnij nogi " XD
Skubana mieszka 5 domów dalej odemnie
Jesteś fajna ,choc czasem zdarzy ci sie poplotkować :*
Wbijam w pon do tw królestwa
Masz młodego brata ,cwaniaczka ,wiadomo po kim to ma :*
Jestem chuda !!!! I mnie tym strasznie irytujesz
Weź kurde przytyj z 10 kg :)
Na twoim ciele nie ma nawet 1g tłuszczu ;*
Cały czas nosisz albo kitkę albo koka :D
ASISC DO SIATY I BUJANA ;*
Ogólnie prawilny z cb człowiek
Cichutka mała myszka ,a czasami to hohoho XD
"Basen nasza super impreza ":)
Punkt 7:40 po mnie ;*
Masz super kondycje jeżeli chodzi o bieganie :*
Bardzo często ćwiczymy teraz razem na w-f :o
ZUZA GDZIE MASZ APARAT <3
Na 1 zdj wyszłaś jak .... (wiesz)
Haahha nasz ulub temat w drodze do szkoły :)
Mała sala ,6 klasa ,kwadratowa głowa ;*
Pizza u mnie :*
Mieszkasz nad głowiackim
Wika wika ,pod moimi schodami jest ...<3
Jesteś grzeczna dziewczyna
Nie palisz
Nie pijesz
Nie ćpasz :)
Wiecej mi sie nie chce /*
3 people like this
‎@escape_from_labyrinth co sądzisz?
(y)
1 person likes this
Kocham Cie
super kocha mnie anonim :/ :c
4 people like this
Nie wiem czy doszło Wymień ileś powodów dlaczego akurat ten debil
Zalezy mu na mnie
Jest ze mna szczery jak nikt inny
Ma super charakter ,choć jest strasznie uparty
Zawsze moge na niego liczyc
Mozna mu zaufać
10 people like this
Nie wiem co on takiego zrobił. W jaki niby sposóp się stara? Nie wiem co Ty w nim widzisz. Wszyscy są lepsi niż on
Nieinteresuje mnie twoje zdanie :/
Nie znasz nie oceniaj
8 people like this