Wika :* @WiKk2
Wika :* @WiKk2
Chciałbym Cię zrozumieć ale boję się że już nie umiem.;/
Make a gift
JESTEŚ NUMEREM JEDEN DLA MNIE , ALE TY NA POWAŻNIE TEGO NIEBIERZESZ ;C
RSS Report answers
daj zdjęcie braciszka ?
Mój misiaczek się obraził na mnie <\3
daj zdjęcie braciszka ?
9 people like this
i znowu cierpisz przez jakiegos dupka
takie zycie ;)
3 people like this
a ty latasz za lupa a on ma cie w dupie i lata za innymi !
;,CCCCCC
3 people like this
to chociaż imiona
NARA
1 person likes this
napisz kto chociaż imiona
NARA
1 person likes this
czemu nie
A CZEMU NIBY TAK ?
1 person likes this
a masz chęci do sexu?
NIE .
1 person likes this
kto ci się podoba?
NO TAMCI
1 person likes this
2,5 godziny? ;o
TAK ! CO SIE NIE ROBI DLA TAŃCA ;***
3 people like this
nie jesteś już dziewica?
JESTEM DZIEWICA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1 person likes this
a na serio napisz?
co ?
1 person likes this
Na ktora bedziemy chodzic na tance odp plis.
W piątki od 16;30 - do 19 ;)
nie jesteś śpiąca
nie nie jestem :) :*
dlaczego nie odpowiadasz na wszystkie pytania?
nwm tak se o bo lubie !
1 person likes this
napisz 5 osób które ci się podobają z parcelek
em tamten i jeszcze tamten a i ten tez jest fajny a temten to dopiero a i jeszcze taki jeden
1 person likes this
dobranoc :**
jeszcze nie ide spac ;c <3
a chcesz z nim być
PW ;)
1 person likes this
jak ma braciszek na imię? ♥
kuba !
3 people like this
trzymalas sje na obozie z Czwojdkiem ?
powiedzmy ;)
1 person likes this
podoba ci sie ?
Tak ładny jest , lubie z nim spędzać wolną chwile . dobrze mi sie z nim gada , jest super ;)
3 people like this
nie ma za co
;D
1 person likes this
bo ty chyba z nim chcesz byc a on z innymi lata nie tylko z golka
oki ;c dzieki za info
1 person likes this
lupa wczoraj z golka byl na pizzy razem ! <33
Super :/ po co mi to piszesz ?
1 person likes this
kto cie zastapil,z kim ona sie teraz przyjazni.?
dominika .
1 person likes this
jak po obozie?
Patrzcie jak FILIPEK słodko śpi ;** <3
MEGA SELFIE XD
jak po obozie?
4 people like this