Dominikaaa
Latest answers

Co najbardziej lubisz zjeść na poprawę nastroju?

czekolaaaada <3 ^^

View more

Które zdjęcie najlepiej opisuje twoje miasto?

nie ma zdjęcia, ale jest słowo - Bułgaryszew >.< xD

View more

Co zwykle trzymasz w swoich dłoniach?

telefon ^^

View more

Cze :D Pogadamy na priv? Link mam opisie

Może później ;]

View more

Ile godzin dziennie spędzasz, oglądając telewizję?

mało, wolę laptopa ;D

View more

Jakie jedno słowo opisuje sens życia?

hmmm nwm, może... szczęście? ^^

View more

Pijesz gorącą czy zimną herbatę?

letnią ;]

View more

Hej polajkujesz ? <3 Za prezent dam 75 like :)

#W LukasWawrzyniak

zajrzę ;]

View more

O której godzinie obudziłeś/-aś się dzisiaj rano?

wyjątkowo dzisiaj o 8... :/

View more

*podaje dalej* *huuug* <3 Wyślij wszystkim obserwowanym, żeby im smutno nie było ;*

Kinioss284

;))

View more

Jakiego koloru masz oczy?

piwne ;3

View more

W jakim przebraniu wystąpiłbyś na balu przebierańców?

z pewnością tak xD

View more

Zadaj to pytanie wszystkim obserwowanym i dowiedz sie co chcieli by z Tobą robić. 1.Przytulić 2.Pogadać 3.Przespać się 4.Wyjechać za miasto 5.Przyjaźnić się 6.Dokuczać Ci 7.Spotkać się 8.Być z Tobą 9.Pisać z Tobą 10.Powiedzieć "Kocham Cię" :D

hmmm 2, 7 ;D

View more

Kiedy ostatni raz byłeś/-aś na plaży?

w niedzielę ale na krótko :/

View more

Czy mówisz do siebie samego/samej?

Zacznijmy od tego że nie gadam sama ze sobą xd

View more

Hahaha Bd fajnie xD

Kasia.

zapewne ^^ XD

View more

Uuu... Dominika na Odechowi? MELO! :D

Kasia.

(prawdopodobnie) ;) no jak nie jak tak xD

View more

Masz jakieś plany na jutro? + miłej nocki :*

prawdopodobnie rowerem na Odechów, a reszta dnia to tradycyjny spontan xd + wzajemnie ;))

View more

Jaka jest Twoja ulubiona marka odzieży sportowej?

adidas :3

View more

Kiedy ostatni raz spróbowałeś/aś czegoś nowego?

trochę dawno to już było ;d

View more

Popytasz, polajkujesz, zaobserwujesz ? Miłego dnia ;*

zajrzę, nie obiecuję ;]

View more

Jaka jest ostatnia rzecz, którą piłeś?

herbata malinowa ;d

View more

Kto będzie następną osobą, którą pocałujesz?

Surprise ;D

View more

Co robisz, by okazać innym swoją miłość?

hmmm trudno powiedzieć... zależy to od wielu rzeczy
____________________

View more

Loading…

Ask @Wisienka03:

About Dominikaaa:

,,Nothing lasts forever...''

ok. Radomia

tumblr~http://nothing-lasts-forever9.tumblr.com
insta~http://instagram.com/dominika.0103