nikki elise
Latest answers

If you could leave tomorrow with a one-way ticket, where would you go?

new yorkkk

View more

Hey ;) want to watch me have fun on skype ? My ID is aiden.jackson93

nah I think I'm ok

View more

are you a happy chappy?

have you answered every question you have gotten?

idk

View more

What is the one thing you want most in your life right now?

egg on toast yummy

View more

tell me now. what is the square root of the circumference on the moon?

cheese

View more

omg your last ask whAt

I don't think I want to know

View more

are you a bitch?

I don't know am I?

View more

nikatita

nikatita tell me the truuuuth

View more

mama mia?

here we go again

View more

who is your fave ranga

bronwyn is my fave ranga

View more

Do you enjoy my videos?

I LOVE THEM FI

View more

Who is your favourite person from primary school ? :)

idk probably alex

View more

you're so lovely i see you around school and you're just so cute x

oh this is cute ily x

View more

hi now i do not want any confusion. this is bronte

greetings bonwyn

View more

do you have a penis?

yeah but don't tell anyone

View more

ur so pretty

aw thank you :) <3

View more

Do you like short or long hair on someone of the opposite sex?

Long hair that's really nice like Andrew Garfields omnomnom

View more

I want to pull you into a long kiss

Same all this sexual tension is getting to me.

View more

Your hair colour is GORGEOUS! ^_^

haha thank you!

View more

If you could influence people like a celebrity does, how would you use it for the benefit of the planet?

I'd help teenage girls with anxiety and self-esteem. There's too many young girls out there who only care about the size of their thighs or what some random might think of them. It has to stop. Everybody is beautiful.

View more

Yay! We're Aussie buddies! *internet bro fist* :D

*internet bro fist* :D

View more

Woah! How did you get to go to the Catching Fire set then?? :D

I flew haha no, really, I won the sweepstakes competition for Australia

View more

How old are you? :)

15!

View more

What country/state do you live in? :)

I live in Canberra, Australia :)

View more

Loading…

Ask @Woahutcherson:

About nikki elise:

hi im nikki and i like reading, movies and sherlock holmes.