Yağmur güngör @YagmurGungor
Yağmur güngör @YagmurGungor
İstanbul - dudullu.
Salak salak ön yargı düşüncelerinizi kendinize saklayın. Bu benim hayatım ve ben istediğim şekilde yaşarım.
Make a gift
Tamam sensiin
RSS Report answers
the whole world in his hands
No it's not
2 people like this
Nerde çalışıyorsun
Serifali mc donalds
1 person likes this
hmm iyimiş :)
Ne iyimis
is mail maliyla ayni is yerindeymissiniz
İsmail malı derken? hayırdır sana
çirkin ördek yavrusu
Söyle canım:d
Gülüşün en zayıf noktam
Hıımm
merhaba :D  Şeyhmus Falcon
Sanada
1 person likes this
Hep popi cocuklarla ckyosun okuldada popisin.bizde gunahkar sokagin.tovbekar cocuklariyiz :-)
Ya sen ne sacmaliyon :D
sen benim deryaa tunammmmmmsınnnn vazgeçemediğim perihan savaşımsınnnnnnn platanik olduğum hülya avşarımsınnnnnnnnn :D
oldu
Bildigin super model.gbi bisysin ya kiyamiyrum.bile sana senn.gbi bi iqrim olsa evlbgmde kiskanclgmdqn millete bktramam elini sicak sudan soguk suya sokmam o derece yani :-)
ahahahah yuh bu kadarda atılmaz :Ddd
Anladimda sende.cok.guzelsin boyle.seyler olabilir.bitqnem
:))
Okumadim anlat canisi
Minibuste bos yerler varken yanıma oturunca sövdüm bende
minibüste dibine kadar oturmanın mevzusu nedir neden küfür yedi götoş :D
Okuduysan twiti anlaman lazım
ben : tottoşşşşşşşşşşşşşşşş yagmur:kimsin lan amınakodum :D :D
Sinir ettin
şule napıyor hiç göremiyorum okulu bıraktı ve çalıştığını duydum inşllah hali keyfi yeribdedir napıyor başka ?
İyi iyi calisiyo
ağlamayan insanlar içinden kan ağlar yağmur sen mutluda değilsin herkesin var ama içinde bir köşede yanlızsın kendine yalan atma.
Ben hep yalnızım. Ama hepte mutluyum.
ben gözyaşlarımı çok akıttım içime , hiç kusura bakma yağmur ne demş AHMET KAYA ''Bİrazda Sen Ağla'' ..
Aglamam ben
Hadi görüşürüz
görüşürüz
Bende üni 1. sınıf makine okuyorum şansa bak :P
Ne güzel :d
Hangi bölümü okuyorsun sen :D
Makina
Facebook verebilir misin Başka fotoğraflarını görmek istiyorum :D
Aynen biraz saçma oldu görüşürüz diyorum sonra yazmaya devam ediyorum :D
Aynen :d
Biraz da zoruma gitti
Zoruna gidicek bişey yok
Can sıkıntısı maksat muhabbet olsun
Dengesiz olduğunun farkındasın demi :D
Yinede cevap verebilirdin
Niye takıldın bu kadar