Yağmur Günenç
Latest answers

hastayım sana kızım ya çok güzelsin

Tamam

View more

facebookta mesaj attım sana diyorum bi onu okuyabilir misin rica etsem ? Merhaba Yağmur, diye başlayan biraz uzunca bi mesaj lütfen bekliyorum..

Hahaha tamam

View more

feyste mesaj kutuna bi bakarmısın ya da diğer gelen kutusuna .. cevap vermesen de mesajımı görsen yeter..

Ney

View more

Yağmur sen ne kadar güzelsin böyle :)

Sende

View more

bokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Nasıl hiç bişey bence vardır eğlenmek için bişeyler yani dünya turu nasıl mesela ?

Üfff aman

View more

Hayatta en Çok ne yapmak istersin ?

Hiç bişey

View more

sende öylesin yağmur Fırtına Rüzgar :D

Tamam

View more

Yağmur Fırtına Rüzgar :D

Çok zekisin

View more

O dudaklarını nasıl yapıyon öyle :)

Malmısın

View more

istanbula geldiğimde buluşalım mıı

Hayır

View more

seni istiyorum

Bende seni

View more

Yağmurların Tanrıçası Kalbimdeki Kara Bulutu , Kalbimdeki Yağmuru Değiştiremez Hava Durumu ;)

Tamam

View more

tamam abla pardon gidiyorum

Haha

View more

sakallı olmasa olurmu

Erkek dedıgın sakallı olucak

View more

senle hiçbirşeyimiz uymuyor amkq :D ben fenerbahçeliyim sen galatasaray neyse dahasını saymıyım hadi bb :D

Bıy

View more

yasak ilişki yaşadığın belli brişey kodyuğun fotolardan ;=)

Lan defol git gerizekalı

View more

sarışın esmer kumral ?

Üffff beee

View more

atarlanma lan

Kesss

View more

justin bieber severmisin sen

Hayır amk

View more

sevdigin yoksa acılıcam

Yok lan yokk mk

View more

16 yaşında biriyle çıkarmısın

Hayır :d

View more

neden bos yapıyım amk

Hıho

View more

anlaman lazım ama :)

Boş yapma

View more

hoslanıyorum ama acılamıyorum belki anlamıssındır kim oldugumu :)

Nerden anlıcam mk

View more

Loading…