ℂ⋆ Yakup Ayçiçek ℂ⋆ @YakupAycicek
Gülüşlerim Var Benim Her Sıkıntıya "Eyvallah" Diyen.
RSS Report answers
tamam abi ne kiziyon yani ..
Kısmıyom gardas niye kısıyım :D
2 people like this
en azından beklentiyi büyük tut ..
Büyük saten sen kafanı yorma
1 person likes this
la.abi desene uniyi bitirip şuraya girecem falan diye sanki ne bileyim ümidin yok gibi
1 dk sonrasına çıkmaya senetimis varmıda ben sana kesin bişey söyleyim ?
1 person likes this
zaten bizim okulda okuyosa ne bekliyorsun abi sende haklisin .dd
Bu milletteki ön yargı beni öldürcek yaa :D :D
1 person likes this
la abi zaten sen ne için okuyon süs olsun falan diye mi okuyon yani yuruyemiyeceksen bırak okuma yani :D
Yav he he :D
1 person likes this
ne güzel ordan yururseniz iyi olur valla :))
Bakalık artık :D
1 person likes this
mesela hangi şehir :))
Kocaeli,Eskişehir ,Konya diye düşünüyos bi kaç arkadas ama bakalım daha karar vermedik Kocaeli ön planda ama :D
1 person likes this
o iş nasıl olcak seneye de ben mezun olacam mesela ankara da hiç bir okula geçebilir misin ??
Geçerim ama ben şehir dışına gitcem
1 person likes this
dikey geçiş falan mi yapacan yoksa lys' yi kazanma planlarin mi var he ?
Dikey geçiş yapcam
1 person likes this
Ne sıklıkla kahve içersin?
Sürekli :D
1 person likes this
okuk bitti şimdi ki planlarin nelerdir ?
şimdiki planlarım söyle :D
Çalışıyorum para biriktiriyorum üni için hasırlık :D zamanı gelınce üniyede gitcess :D nasip kısmet olursa :D
1 person likes this
resimlerinizi neden kaldırdınız ilişki durumu da kalmış elif le ayrıldınız mı çok üzüldüm :( ya siz çok tatlıydınız neden ayrıldınız :(
Ayrılma yok sadece bir süreliğine böyle bir bucuk aylık kısa bir süre için yani :D
1 person likes this
Nerde çalısıyorsun
Akdere
1 person likes this
sen ask.çfmde falan mılletle kaynatmnaya devam et canım :/
tmm canım
1 person likes this
Saat takar mısın?
Arada sırada
1 person likes this
O kizin kim oldugunu soyle bak sana rica ediyorum lutfen
Sen kim olduğunu söyle bnde onu söyleyim
1 person likes this
Adem KOÇ Plastik ?
Gecen sene calıştığım yer :D ekmeni yedik iyidirrr :D
1 person likes this
Bi soyle mavi goldekiler kimdi oguzu aliyi seni biliyorum bi kiz elifti faceden gordum diger kiz kimdi???
kimsin sen yaa :D
1 person likes this
hıh söyle geldim :D
burdan değil faceden bi yas olay mevzu ne bi öğrenek
1 person likes this
ekmeğiineeee bak sikerim senide o yazdıklarınıda, ben ayıktım sen anladın beni
hayırdır sorunun nee ?
1 person likes this
bende pazarlık yapıyorum o kota ınecek arkadas :D
bak diyorumki faceden yas kim olduğunu yada ismini söyle cevaplamayım soruyu :D
1 person likes this
A söyledim anlasmaya uyalım lütfen :D
ama kota yükselmişti hatırlatırım ;)
1 person likes this
bas harfını soylerım ama :D
de bakalım :D
1 person likes this
eh bi zahmet yukselmesın :D
Yükselmess artık söyle hadi :D
1 person likes this
o ho gıt gıde yukseltıon çıtayı :D bu ne ya :D
Sen bilirsin dahada yükselmes saten :D
1 person likes this