Yaren Kepi @YarenKepi
Bana soru sor
RSS Report answers
Dunya guzelı yenı yasın kutlu olsun!! Ilk kutlayan anon benım cok öpüyorum :**
cok tesekkur ederiim:)
O kdar kız gordu hep mk fılan konsur yarenı yıllardır tanırım asla oyle konusmaz :*
sinirlenirsem derim...
ya gec oldu hadi gel eve aklım kalır
evdeyim zaten?
Saat diyorm gec oldu askım :)
yok ya
Yaren gec oldu ama ...
gec olan nedir
Yaren guzel olma ıcın makyaja ıhtıyacı olmayan ender kızlardan ;)
tesekkur ederiiim
oMG!! Yarenım cıdden cok kılo gıtmıs ya yeter verme daha cok! Senın yanakların gıtmemelı! :)
hahahaha tamam:D
ben 1.67 ile senı kabul edıyorm haha
hahah:)
Yaren sen de guzellıkten öte bi cekicilik var tatlılık ..kiloyla bi alakası yok
ay tesekkur ederimm:)
Boyun cok ıyı bence kac kılo verdın ?
tam bilmiyorum 5-6 civarı bir seyler herhalde
Askım 2 dk ac goreyım son halını kapa yıne ?
attim
Instagrama koydun da kapalı orası yaro yapma ya
Instagrama koydun da kapalı orası yaro yapma ya
zaten cok guzeldin simdi fazla olmusun bence manken yarosh :)
1.67 boy ile kabul varsa okey:)
Askım daha cok zaıflama sen zaten ck guzelsın ben begenıyorum :D yerıim..
tesekkur ederim cok yaaa:)))
Bir tane boydan son halını atar mısın buraya ?
instagrama koydum
Canımın iciiii !
:)
Yarenım sen kılolu da zayıf da cok guzelsın cunku senın kalbın guzel ;)
ay tesekkur ederim:)))
askim sen cok kilo vermissin :(
oyle oldu biraz vallahi:))
yarenneyapıyon
tam altta yazdım..
yarennapıyon
uyumaya çalışıyorum galiba
Demokrasi demek alttaki salakla aynı oy hakkına sahipsin demektir. Demokrasi Türkçülüğe zıt bir düşüncedir..
herkesin düşüncesi kendine tabiki.
yarushka! :*
efenimm
SANA DAHA ÖNCE YÜZÜN ERKEK FALAN DEMİŞTİM. SONRA TÜM QNQLARIN LIKE'A ÇÖKMÜŞTÜ. BU SEFER DAHA ADİL BİR ŞEKİLDE GELİYORUM. ANAFACE.COM BURAYA GİR VE ÇIKAN SONUCU YAZ YİYORSA :d ME? 8.4 YOU?IF LESS THAN 8.4, YOU CANT BE TALKING TO ME.
niye bu kadar kasiyorsun anlamıyorum ki isin gucun yok mu senin neyin ispatını yapıyorsun bana
2 people like this
Vodkayi neyle icersn
tonik
Bir yalanı ne zaman savunabilirsin?
benim dogrum oldugu zaman
2 people like this