Yasineren Altınok @Yasineren28
HURRA
RSS answers
Selinay oruc ?????????????
İyiiii :DD
Emircan büyük
KARDEŞİM
gür ka n yo ru lma z
iyi cocok
Kimi seviyn
kimseyiiiii
3 people like this
ılknur adıguzel
Kawasaki :DDDD
1 person likes this
EMİRCAN BÜYÜK.
Kardeşim.
3 people like this
o zaman nie bal diyon
diyemezmiyim bal diyince çıkma anlamına mı getırıyosun kaybol
1 person likes this
Öyle duyduk
Yanlıs duymussun o zaman kardeş napıyım
3 people like this
Feyzayı seviyomuşsun
Yok öyle bişey
1 person likes this
Feyza macit??
ball :*
1 person likes this
sevdiğin varmooo
yok
Serkan kurt
sonduraktan iyidir
Feyza macit,?
iyidir :)
kübra karaüzüm ?
iyi kız
UĞUR ORHAN
kardes
Esin Özkan ?
İyidir :))
Günde kaç kez duş alırsın?
1 kere yeterli bence :D
Ersin ürey
Yakışıklı bi abimiz :))
kanka yarın gelme bizim okul çıkışına başka zaman gelirsin kuzenimin yanına hastaneye gidicem  Menekşe Polat
tm
1 person likes this
Foto at :))
nabıyosun sen fotolarımı bı de get al bu son :D
Foto at :))
5 people like this
Çıkarmısın
Yaw kaybol
2 people like this
ADAM gibi sordum ama
o adam gıbı soru deıl bız neyın ne oldugunu bılıyoruz farkındayız herşeyin rahat ol
2 people like this
Feyzayla çıkma gibi bi şansın olsaydı çıkar miydin adam gibi cevap ver
yaw bı sıktırın gıdın bos soru sormayın burda adam gıbı sorular sorun
2 people like this
Bişey dicem ama doğru soyle
tm
2 people like this
Doģrular ama
sekterlan kaybol
2 people like this