Yiğit Ege Yazar @Yzrygt
soru sor işte
RSS Report answers
Güzel gitar çalabiliyor musun?
6 aydir ders aliyorum ona gore iyi bence
7 people like this
twitter ım yok. face ve burası var
ac
5 people like this
reel kelimesinin anlamı?
reel aslinda real dan (ingilizce gercek demek ) geliyo türkçe de film yada dizilerin gerçek olan kısmına deniyo
5 people like this
Sana daha oncede soyledim seni seviyorum ama kendime çok da kızıyorum ben senin gibi malın neyini seviyorum
oha ya lafıda yedim
5 people like this
Köstebekgiller dizisinden Asena ayrildimi?
tam sayılmaz bir sezon olmayacak sadece
6 people like this
Senin hakkında kim en çok bilgiye sahiptir?
arkadaşlarım
4 people like this
kırmızı pantolon yakışıyor emin ol :P
tarz meselesi giymem
6 people like this
selena gomez severmisin
selenayi mi sarkilari mi
5 people like this
Can kaca gidiyor
2
5 people like this
hangi liseye gitmek istiyosun
marmara koleji sinema-tv
4 people like this
oğuz oktay iyileştimi
daha iyi simdi diye biliyorum allah yardimcisi olsun
7 people like this
Asenanın gerçek ask.fm i ne?
yok
7 people like this
Matematik te anlamadığin konu ?
hepsi
10 people like this
kiz birisini seviyo ama açılmaya utaniyo eğer açılırsa belki konuşmaz küser diye sence sevdiği kişiye açılmalı mi yoksa onun sevip sevmediğini öğrenip beklemesi mi?
boyle tereddutlere dusen bir insanin sevdigi kisi zaten anlamistir sevildigini
6 people like this
Yaşadığın çevreyi seviyor musun?
seviyorumda gece 1 kadar :D
5 people like this
how old are you and where do you live i am turkish is well but i can write in english not turkish but i can speak in turkish and english and i am 13 years old
git bi ingilizce öğren la önce :D sonra kandır kimi kandırıyosan ( i am turkish is well:D)
10 people like this
sen ölmedin dmi?  eda kocak
hayır ya ben seni bulmaya calistim ama hep farkli seyler cikti benim facebookum yok artik sadece twitterim var
6 people like this
http://ask.fm/asenamm21 bu gercekmi lutfen cevaplaaa  Damla Günel
hayır
7 people like this
bir kız esmer mi buğday tenli mi sarışınmı güzeldir sence sakıncası yoksa cevaplarmısın?  Ceyda Sönmez
3nünde güzeli vardır
9 people like this
yalancıya bak kırmızı pantolon dyo bide köstebek gillerde ve fotolarda giydiğn ne amk
ama o set oyüzden sayılmaz
6 people like this
bİlgisayarının Markası ne yiğit?
hp
6 people like this
PC derken BİLGİSAYARINI kasteddim canım:D
hadi ya gerçekten mi
6 people like this
Hiç giymeyeceğin şey nedir?
kırmızı pantolon
6 people like this
deniz demir iyice atatürkçü olmuş.sen atatürkçü müsün
niye olmiyim kotu bisey gibi diyosun
12 people like this
Keyfin.b :D
:D hey allam ya
6 people like this