Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
merve. @zaynindili
Lyn cnm
RSS answers
-  merve.
Bundayım.
‎@kiminumrundakiaq
fotonu atsana
Olmaz
Telefonun hangi marka
Samsung
1 person likes this
tanışalımmı bebeq hahaha şaka yaptım knk nabıyon :D  Koray Yorgun
iyidir kanka sen nabıyon lkjsfkldsgpoepogew
2 people like this
amyun ne amk
amyun ne amk
2 people like this
bunu begenecegini tahmin etmistim ttlm<3
çünkü çok cool cnm<3
1 person likes this
senin iconunu tobe yarabbim sinirlendim
ya çok istiyosan bana bi tane bul yapayım valla bulamıyorum
2 people like this
seninle tanıışalımmmmmmmmmmmmmmmmmm
pöf
2 people like this
tanışmakkkkkkkkkkkkkkkkk
pof
2 people like this
lütfen tanışalımmmmmmmmmmmmmmmm
öf
2 people like this
tanışalımmmmmmmmmmmmmmmmmm
of
2 people like this
Gizem?
Onunla da işte yaklaşık 3 yıldır tanışıyoruz severim yani kendisi klsdjgkldspor
2 people like this
boynun güzelmiş tanışalımmmmmmmm
bakarızzzzzzzzzzzzzzzz
2 people like this
slm
seleme
2 people like this
kuscam cidden git acacia koy amanda koy madem tumbiriksin tumbirikligini bil
dur düzgün bi icon bulurum şimdi mal ya :d
2 people like this
sedef?
3 yıldır tanışıyoruz nerdeyse severim yani iyi kız kankam sdgkşljdsşr
3 people like this
su profilini degistir lutfen icon bulmaya bile raziyim ama cidden soru sorasim gelmiyor kusasim geliyor cidden tumbirik olucam diye tulumbirik olmussun
lan dsglkkdslgerpogkp ya o fotoğraf öyle dosya da kalmış koyacak bişi bulamadım onu koydum. Normalde o fotoğrafta öyle değil yüzüm falan var ama kesmişim öyle kalmış :d
2 people like this
seni ari sever yapicam sus
OoOoOoOo
2 people like this
sağlık meslek mi ah benimde hep hayalimdi<3
benimde hayalim<3
2 people like this
keçi keçi me bin tepeme
hadi gidelim ayşe teyzeme
2 people like this
hangi liseye gitmek istiyosun
bilmiyorum ki sağlık meslek galiba
2 people like this
kaç yaşındasın
14
2 people like this
senin boynun mu ufffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
uffffffffffffffffffffff
2 people like this