AbdullahBolluk @abdllhbolluk
BAĞA MI DİDİN ?
RSS Report answers
Murat Berktaş ?
AKLİS Başkanımız, bana partimi davamı hakkıyle öğreten büyüğüm,abim.
Beynini ne sıklıkla kullanırsın?
Yok kii
1 person likes this
yooo :D
Hadı hayırlısı inşAllah :Dd
oda zaten başkasını seviyo artık
üzülmem mı lazım peki sımdı
sevdin mi peki yada halen seviyomusun
Sevdim ama degısık bir sevgı. Sevmıyorum.
şura kaval ?
Busene çıktığım tek kız.
ravza flz
çok seviyorum kendilerını
Kaybettiğin en yüksek para ne kadardı?
Uç Milyarr Yedi Yuz Eli Milyon Lira Para
Atman gereken ama atamadığın bir eşyan var mı?
var sanırım
Öyle olsun bakalim
Hee
1 person likes this
Himm ya ama siyaset işi iyi değil ya
Etık Siyaset ıyıdır ya
Himk anladim ama gifiyosun katiliyosun yani
Elimden geldiğı kadar işte
Resmi üye derken
Gönüllü olarak geçiyor adım
Türküm tabi
Napıyosun sorusuna ıyım demenden anlamıstım zaten
Gençlik kollarina üyesin değilmi
Resmi üye degılım
Senin hakkında kim en çok bilgiye sahiptir?
Bendeniz
bende iyiyim sağol
Anladım sen Türk sün
nabıyon
Hocanın derse gırmesını beklıyorum sen
Gelecekten korkuyor musun?
Geelecek gelip geçirecek demi ???
heyy
Heyyy
İyi tamam o zaman
Tamam
Sana belki veririm
Verırsen gerı cevırmem
Niye noldu
Bısı olmadı
Bilmem ya çoraplarin çok sexsi ama
Çoraplar sende kalsın gule gule gıy
Senin için en iyi hediye ne olurdu?
AT