Ahmet Delice @ahmetdelicee
buseeee <3333
RSS Report answers
Hangisi daha kötü - çık sıcaklamak mı üşümek mi?
üşümek
En sevdiğin filmin bir resmini paylaş!
assasda
Fatih yaman
iydir
En büyük korkun nedir?
ALLAH
2 people like this
zamanını sikiyim
tm
sen böyle devam edersen hayatını biraz zor yaşarsın adamım gevşeklerle takılma seçimlerin çok yanlış.
Sanane denyo ? hayat benim hayatım. yaşam benin yaşamım. gevşeklerle takılıyosam sanane keyfimin kahyasımısın yolunu yordamını sikerim kulliyatını siktiğim acı benim acım yol benim yolum yanlış benim yanlışım
Kadınlar romantizmden ne anlar?
onu bilmemde ben bi bok anlamam :D
Arkadaşlarını nasıl selamlarsın?
kırmızı halıyla
furkan reis öz kardeşim gibi diyon anlatsana onu bi bizde bilelim reisi
anlatılmaz yaşanıııırrr ;)
1 person likes this
geçen sizin düğünmü vardı buseler felan geldi ?
eet
2 people like this
önceden endeğerlindim adamım :))
zaman herşeyi değiştiriyo hadi siktir git
2 people like this
eskileri özledinmi ?
eski günler se evet çook. ama eski sevgili falan dersen busem hepsini unutturuyo :)
2 people like this
Hayvan avcılığı hakkında ne düşünüyorsun?
onu bunu bilmemde bizim memo bi oturuyo uçan dinazordan giriyo uçan öküzden ata atıda fil yapıyo yani
1 person likes this
En çok ziyaret etmek istediğin üç ülke hangileridir?
fransa almanya japonya
ayrıca değer bilmezin tekisin sikiyim böyle işi
değeri haketmiyosundur ondan :)
1 person likes this
Burçlara inanır mısın?
yok
Ozkardes diyebildigin kimsee varmi erqeq
var,sanane.
melike tazri çekimii d.d.D  Melike Tazri
tabiki :D
1 person likes this
merve tazri
Çok fenayız bee :D
merve tazri
3 people like this
melike tazri
hey deli kız :D
3 people like this
Tek kelimede, hayatın anlamı ne?
O
Sıcak çay mı yoksa soğuk çay mı?
sıcak
Fotoğraf çekilirken hep gülümser misin?
nerdeyse
merveyle noluyo?
o kim aq