ajmak @ajmakodpowiada
tak jestem gejem
RSS Report answers
Bartek gdzie wyjeżdżasz??(snap)
jedziemy do Mielna /bartek
13 people like this
Biała czy ciemna czekolada?  Even #psz
biała to nie czekolada
29 people like this
jesteś w ns czy gdzie?:C
tak
26 people like this
Kojarzysz miasto Nowa Sól ? ;p
nie bardzo
27 people like this
jaka myśl nie pozwala Ci zasnąć ?  Miykolay
chce mi sie srac, a kibel tak daleko:(
54 people like this
jezu ile wy już jesteście razem,:O
rok i 9 miesięcy za kilka dni /bartek
54 people like this
Bartek przylatuje do uk do was tam?
byłem raz i może na naszą drugą rocznicę polecę do Szymona:)/bartus
42 people like this
daj zdj.
jak zyc?
daj zdj.
46 people like this
Ajmak kiedy w Zielonej będziesz?
wlasnie wróciłem haha
35 people like this
Ajmak opowiesz nam jaki był twój pierwszy raz z Bartusiem?
zapierdalam.
47 people like this
Skąd znasz Kwiatkowskiego? Opowiedz proszę :)
znamy sie prawie 3 lata, poznaliśmy sie przez neta.
44 people like this
masz unfollow.
ale super <3
58 people like this
ale masz spedalony glosik :3
ciekawe czemu??????????????
71 people like this
czego nie możesz zrozumieć?  lubisz papugi *■
kurwa nie spamuj, 120 zjebanych pytań.
59 people like this
mozna cie w soli dzisiaj spotkac?
pewnie, że mozna.
52 people like this
Byłeś kiedyś gdzieś w województwie Lubelskim ?
nie:c
47 people like this
Dasz Aska siostry ?
‎@swinggie
42 people like this
Bartek lubi kwiata? XD
nie znają sie
59 people like this
na jednym ze zdjec z twojego instagrama znajduje sie dawid kwiatkowski
no i co? znamy sie
57 people like this
ty byles kiedys z opiołą?
krecilismy
44 people like this
w jakiej miejscowości mieszkasz? w ns?
nowa sol
46 people like this
widziałam cię właśnie,chciałam podejść żeby zrobić zdjęcie z tobą .. ale bałam się że powiesz coś .. albo na jakąś idiotke wyjde
mogłas podejść
47 people like this
wczoraj szedłeś na zjednoczenia?
no
40 people like this
ja pierdole wiedzialam ze cie juz widzialam na koncercie kurwa byles a nawet zdj nie mam :(  biały koń na królewiczu
a no byłem byłem
44 people like this
zdjecie z Kwiatem na insta ? pogodzeni ?
nie byliśmy pokłóconi.
44 people like this