idziesz na color fest?

raczej tak, zobaczę

Ala odpisz błagam mam zawał Klaudia

Hahaahahhahaahhaha juz

lubisz kule wozniak

kule Woźniak

sandre

a to nie wypowiadam sie

znasz nowacką ? co o niej sądzisz?

ktora?

lubisz woźniakowa?

uwielbiam / @sunwindmusiclove1

czesc alcia 💪💪 Piterek :D

no czesc czesc

witam 👑👑

hejka

hahaha ok

coooooooooXDDD urbisix

XDDDDD takie stare wykopałam

Ala taka piękna wow,a wy anonimki wypierdalać :c urbisix

no prosze hahahaha

co cie laczy z Zagorskim

moj krol najlepszy @KonradGucio

O to trójkąt mmm Ines

jak kto woli

Masz racje, 2 w 1 Ines

+ polczynska

Pozdrawiamy wielbiciela 😂 Ines

niech podejdzie do nas dwoch na raz, bezie szybciej

Kopia taty hahah :)

😂✌

A zwracasz uwage czasami znajomym jak np mowia przy tobie o swoich rodzicach stary stara matka ? bo w gim 6 slyszalam ze duzo osob tak mowi strasznie co z tym dziecmi sie dzieje to nie wiem

ah, to swiadczy tylko o nich 😆 ja nic nie poradze, ale czasami zwroce uwage

co sadzisz o tym jak mowia w szkole na rodzicow stara stary matka itp

brak szacunku

A dasz zdjecie z tata

ale takie tylko mam hahahaha

Ale ty jestes chuda omg

omg nie

przecież Ala to cała pani Asia 😇 Klaudia

😎😍

Jestes kochana Ładna Miła Najpiękniejsza... I mozna tak jeszcze dużo wymieniać

jezu stop błagam, kim jestes

jestescie bardzo podobne z Mama piekna corka piekna mama

no wlasnie ja nie widze tego podobienstwa, mowia bardziej, ze do taty ale dzieki dzieki 💪

Czemu jestes taka wredna??

dlaczego wredna?

zdj z mama?😏🙈

takie tylko znalazlam

Loading…

Ask @alalew01:

About Alicja Konas:

Gim6
SnapChat➡ akonasss

Zielona Góra

http://instagram.com/aloh.v#

More