Alicia Hillier @aliciaroxanne
Ask away!
RSS Report answers
you always gotta have your 2 cents in
Actually I don't. Erica is a friend and I'm not going to sit around and watch people ball her off for something that isn't her fault
2 people like this
What picture comes to your mind when you hear word "fun"?
This little one <3
What picture comes to your mind when you hear word "fun"?
1 person likes this
Do you love Your bf
Obviously
what courses did you pick today?
English, math, healthy living, French, art, nutrition and nl studies
1 person likes this
Who do you go out with?
George rose
Who knows the most about you?
Kennedy, Megan and Damian
1 person likes this
:*  Kennedy Kearley
<3
1 person likes this
How many slices of pizza do you usually eat?
1 but sometimes I don't even eat that, haha usually 1 or just a half a slice lol
Who are you?
Defiantly not alicia
Thoughts on the world?
Bullshit
LOLOLOLOLOLOLOLOLILOLOLOLOLLOLOLOLOLOLOL can you find the i ??
Yeah
LOL these people are fucked
Yeah just a bit haha
Unless one is George rose lol
What the fuck is that supposed to mean? George is my boyfriend, he isn't an ex.
Y not I'm sure they arnt that bad
Because it's none of your business
1 person likes this
Name 2 ex's and what you think of them now!
No thanks
OMG LIKE ITS SOO COOL
What is lol
Pic of the baby belly? :)
No
Got any names for the babies ?
Who is this like fuck off
happy birthday
Thank you!
What's something that you would never wear?
Crocs
bys stop!! youd fuckin know if she was prego shes not so STFUU  Chelsea Harris
Exactly. I'm small, id have a bump by now lol
2 people like this
So, your saying wtf, Must be true your just wondering how I found out
No I'm saying wtf because it's not true. Just a rumour. So mind your own damn business.
Pic of the baby belly? OMG soo excited for you !
....... um lol
Omg yur aborting it, how can you kill a living person ?
Um ??? What the fuck
Are you prego?? Ewww
Wtf