Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Baran @amedbarann
Merak ettiğin her şeyi sorabilirsin :)
RSS answers
Bişeyede düzgün cevap ver ölmezsin
Evet iştee
Sevgilini çok mu seviyosun ?
He yaw
Gülüşünü sevdiğim
Eveet ?
Hoşlandığın kızın saçları ne renk ?
Karamel
sevgilin var mı ?
Var
Küpe niye takioysun
Zevk meselesi
1 person likes this
hoşlandığın yada ilgi duyduğun birisi var mı ?
Sence böyle bişeyi burda paylaşır mıyım?
Vay lele tipini merak ettim simdi
Vay le le :D
Busra kim?
Eski sevgilim
youtube video atıck msn
Bilmem atarım belki
büşranın isinin yaninda ne yazyo bktm amed yazyo :D mkjahbdkjabfhb
Banane ne yazıyosa yazıyodur
Sakal biraksana yakisr bnce
Okuyorum sakal sorun oluyo ve daha dolu dolu bi sakal yok bende ;)
ekmek yediginiz vatana ihanetini birgün ödeyeceksiniz hic merak etmeyin.
Çok merak ediyosan o günü gelip ödet görelim yavrucum
kürt ol canimi ye kardesim ama gerila fotografi paylasmak vatan hainligidir bu kadar basit
Tamam olum hainim varmı bi diceğin ?
senin gibi foto paylasanlara vatan haini deniliyor rahat ol ;)
Kürt olmam vatan haini olduğumu gösteriyosa evet vatan haniyim mk
Yiyosa cevaplasana
Ulan mk gevşeği vatan haininin nolduğunu biliyomusun da kullanıyosun o kelimeyi
Vatan haini misin lan sen
Yiyosa Şu soruyu bide özelden sorsana bana
Stajını nerede yapmak istiyosun ?
Ne stajı ?
Yaş ?
18
neden sildin
Çok soru birikmişti ondan
hepsini cevaplamiosun
Sildim hepsini bidha sor
soru cvplasana
Ben napıyorum ?!
Anladim hayirlisi
Saolasın
Hak etti bnce fazlasiyla..
Aynen
Merak ettim daa
Allahın izniyle seneye mezun olcam