Amed Baran @amedbarann
Amed Baran @amedbarann
Amatör olarak müzik ile uğraşıyorum 16 yaşındayım Gezmeye bayılırım Gel bi oyun oynayalım sen saçlarımla oyna bende dudaklarınla sen saçlarımı kes bende nefesini ♥
Make a gift
Merak ettiğin her şeyi sorabilirsin :)
RSS Report answers
yunus emre cenan ???
ilk okul ve mahalle arkadaşım ayrıca kardeşim gibi birisi özledim keratayı :)
mahmut iligen???
kardeşim olur kendisi ama uzun zamandır görüşemiyoruz
sen daha iyi bilrsn
sende bi yol al mk ya
senin şarkılarınla uyumak....
teşekkürler :)
çok ciddiyim adam gibi say kimle konuşuyorsan
bi siktirip gidermisin
ceren,eda nur,fatma.... gibi
onlar kim ya la :)
vay canısına kankaa hehehe :D :DASDSAD ÇOK SEVİYOLAR SENİĞĞ As:dSA:D.SAD.SA  Nisa Beray
hehehe :)
1 person likes this
kimle konuşuyon sen say ?
afedersin ama salakmısın sen ?
o kadar kızla konuşuyosun bir de sevgilin mi var
kimle konuşuyorum lan sokuk saysana allah aşkına çok merak ettim :)
bilmem seviliyosun ondandır :)
tamamda kimsin ?
geçmiş olsun
çok sağol anonim
niye kötü
ayağım ağrıyo
neber
kötü senden naber ?
kızlara ne tarz giyimi yakstırırsn
giydiği yakışıyosa tarzı önemli değil bnce
canımsın kardeşim
nerden çıktı bu sevgi lan ? :)
en cok neye sinir olursun
nerden çıktı bu sevgi lan :)
amedddd :)
eveeeet
dün sevgilin varmı sorusuna yok cevabını vermiştin ?
ama neymiş demekki varmış
ne zmandn beri vr sevglin
herzaman var bnm bi sevgilim
1 person likes this
manitan bizim okuldanmı lan :D :D
hyr lan
hiç sordum yaa mutluluklar :)
eyvallah
sevgilinmi var senin ya
evet noldu ?
sevgilini ısırıyım
ananı sikiim
okuldaki kızlardan en çok kimi tatlı buluyosun tek isim söyle
okuldaki kızlardan banane
Senin hakkında kim en çok bilgiye sahiptir?
anam