kornelia :) @amityvillee
Pytajcie ;* ♡
RSS answers
Co zamawiasz w kawiarni, np. w Starbucks?
waniliowe latte, karmelowe frappucino albo ice machiatto :)
najlepsze
31 people like this
Co Ci jest potrzebne do szczęścia?
moj dupek najukochanszy :(
Co Ci jest potrzebne do szczęścia?
57 people like this
Czego pragniesz teraz? :)))  dajko DDŚ
truskawek :c
47 people like this
mialas chlopaka przed Michałem?
tak
44 people like this
zero seksowania :D
dokladnie xd
35 people like this
jest ktos w gim kogo nie lubisz?
Tak xd
35 people like this
zazdroszcze michalowi ze jest z toba :<
fajnie, fajnie
26 people like this
hahahahahah xd Ty Kołodkowska! jestes polisacharydem i tyle w temacie
a Ty disacharydem :* bang
25 people like this
fosfor!!!
siarka!
swinka o nie xddd
19 people like this
jedyne co jest u Ciebie nie idealne to trisomia 21 chromosomu
oh nie :c żarty biol-chem xd
21 people like this
Twoje nogi są idealne pipo
masz cos z głową xd
18 people like this
idealna jesteś *o*
Nikt nie jest idealny :)
29 people like this
dziewczyno jakie ty masz piekne nogi :o
nie mam xd
24 people like this
Jak często ćwiczysz?
staram sie 3 razy w tygodniu xd ✌
23 people like this
Cudowna:(  Agata
Ty tez :)
23 people like this
Takie samo jak kazde inne.
To chyba moja sprawa xd ale podniecaja mnie słodycze ;)
23 people like this
Co Cię podnieca?  dajko DDŚ
co to za pytanie? :o
24 people like this
Jakim cudem tak bosko wychodzisz na zdjęciach wyglądając dużo gorzej w rzeczywistości, przerabiasz je jakoś?
magia :o
20 people like this
masz tumblr?
amityvillee.tumblr.com ;)
21 people like this
e?
nie
25 people like this
mhm to tak?
tak
21 people like this
d?
mhm
17 people like this
c? nie musisz pisac nazwisk, tylko, czy ktos jest
nom
15 people like this
z b?
moim zdaniem nikt :c
17 people like this
z A oprócz Michała są?
Oluś xddd
13 people like this