Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
Asena Keskinci @asena789456123
Asena Keskinci @asena789456123
http://ask.fm/AsenaKeskinci161 fake ☜═㋡ 20 Eylül 2000 yılında İstanbul’da dünyaya geldim gerçek adım ise Reyhan Asena Keskincidir oyuncu olmak için eğitim <3almadım kendi çabalarımla oyuncu oldum şimdi isteyen soru sorabilir
Hey Bana Soru Soran Çok mu Tatlısın ne :)
RSS answers
Asena sen nasil unlu oldun bende unlu olmak istiyorum aylemde istiyo ama bilmiyorum nasil olunuyor bana soyleyebilirmisin lutfen aylemde cok orenmek istiyo Nuluurr :*
ajans katıl foto çekilmen gerekçek orda çekilceksin eyer biri seni beğenip isterse ararlar
9 people like this
asena nolur soru sordum seyi yanitla <3
efendim <3
7 people like this
Asena kaç yaşındasın ?  Eda Bulanık ☮
14 sen
13 people like this
yigitle foto ky fake deyilsen
al
yigitle foto ky fake deyilsen
22 people like this
oyuncu olmak hayatını neden olumsuz etkiliyo ki ????
biyere gidemiyon
13 people like this
face kulanıyonmu ?
face kulanıyonmu ?
41 people like this
oyuncu olmak hayatını olumsuz etkiliyo mu ?
evet
11 people like this
çok seker sin ya çok tatlısın ..???  Çılgın ###
saol
13 people like this
çook şekersinnn ❤❤❤❤
saollllll :D
13 people like this
çokk tatlısın ♪♥♪♥♪♥♪•••
hahaha saol canım <3
13 people like this
İlk 15(takip) ??
tamam
23 people like this
İlk50♥[Takip+2Yanıt]?
Beğen takip edicem <3
29 people like this
çıkmıyosan 20 beğensin erkeklerden çık olurmu birisiyle ?
tamam beğen seçicem
19 people like this
yeni foto ilk 100 soru sor
tamam <3
yeni foto ilk 100 soru sor
39 people like this
Barışsak ya ?
aynen :)
8 people like this
Yazarım yazmam iyi de bu seni ne ilgilendirir ????
seni ilgilendiriyomu tanımıyon etmiyon karışmıcan
6 people like this
Selam <3 Beni hatitladin mi?  #Beyzanur YAŞAR [B.Y] ¶:
evet :)
7 people like this
neden bi şey yazmayayım ki ???
yazma
8 people like this
slm
slmm
6 people like this
bu arada foto gönderdiğin foto cok iyi :)
saol
6 people like this
kaca gidiyosunn :))
7 senn
6 people like this
profil cok tatlıı :))
hahah saol
5 people like this
son tatlısın tanısabilirmiyizzz seninle tanısmayı cok istiyorumm :)
tamam
5 people like this
en beğendiğin fotonu atarmısın ? :)
en beğendiğin fotonu atarmısın ? :)
16 people like this
fotooooo
:) <3
fotooooo
22 people like this