Aslı Ok @asliiok
Buyrunuz kuyruk acılarınızı alalım :Dd:Ddd:D
RSS Report answers
Yasemin Şahin??
Canimin ici
1 person likes this
Ah be hic haberin yok :)
Neyden
ayrıldınızmı
Ayrilmadiik
batuhan çvrn ??
Tanimam
1 person likes this
Ya arkadas mutsuzsa
Yes
Espirik komik sie
Siye ngjgffhj
Kafalar gizemli tabiiiii cxzsddf
Yok ayseli
Anliyoruuum :))
Anliyosuuuuuuun
Hayır sen olayı anlayamadın bi kere der oi en onu kastetmemistim :Dd
Anlamadiim :dd
Ne ne zaman noluyo aq :d
1 kere olan :dd
Djnsjns yok be ne alaka o bi kere :D
Ne zamann :dd
Bi kere anında aşık oluyosun hoşlanma faslı yok sende assgfgz
Duyan sanar her hafta baska biri amk :Ddd:dd
Muhabbet öyle napıyımm aw öyle yani :)
Hiim
Herşeye anında sahip olan bi kızsın :dd
Ne alaka simdi :dd
Dilin aşkı yorumlaması güzeldir ama dile gelmeyen aşk daha güzeldir. sence ?
Bilmiom hic
burak güvercin sevgilin mi ?
Evet
Pasaportun varmi?
Yokk
Bebbo ne amk :D #Ck
Oyle djdkd
Numarani versene :P #Ck
Yol al dndjdj
Tuğçe su keskin ?
Etiket amk :D
Gazide felaket catisma var amk oluyorum biber gazindan #Ck
Bebbo dkdkkdkd
Icki iciyonmu #Ck
Cok nadir
Soyadi ne :D
Guvercin
He tmm kod adim #Ck
Ha
Ulan bi tuvalete gidip geldim baskalari sorularda yardirmis aq
Eski sorulardii