Nab (✔) @Asyaa242
Nab (✔) @Asyaa242
NBD
- Ask me Questions ♡ Fight for Honour , Fight for Pride • being hurt by a truth, is better than, being protected by a lie •
Make a gift
Yeah that's it.. Ask me, but no hates please :) Thanks
RSS Report answers
thoughts on faiz?
Hiiiiiiii . . Which Faiz are you talking bout ? Yr 8 ? Yr 9 ? Ugama ?
Harith Faiz - He's so cute and extremely adorable . My classmate . . Shortie c: (no offence)
Faiz (Yr 9) - Okay first of all (tbh), idrk him at first . He's the one who texted me . . . That was last year . . . . If yknow; some guys areeeee . . . . Ummmm . . . *coughs* dir *coughs* -ty minded *coughs* hahahaha sorry to say . . . So that is how I started to know him --' Now that I know him, we usually text each other up til' 5+am . . Yeah i didnt slept . . He's thoughts are sometimes of what I think of others; He's like the mind-reader . . .well idk hahahaha Kdg2, ia ani blh jua lh dkatakn "funny" coz idk . . Sometimes I laughed coz of him . . Faiz is tall c': k done
Faiz (frm ugama yr 5) - idk him but he's kinda funny and, sorry to say, he's acting SUPER weird . . Sometimes I just, tried to, ignore . .
Oh btw, Happy Eid Mubarak anon :)
2 people like this
What is BTT ani kan? :'((( I know i'm lame aku ketinggalan zaman. -I'm one of the 7I just shut up people
Wah... hmmmmmmm Banar Tah Tu (?) X'P
1 person likes this
nabs apa your phone number?  notshiqin
Wae ? Hahaha 8964170
1 person likes this
thoughts on me  shah.
Dambass :) u geymeit c'x my bestf . Cali eh . Likes to hangout with the guys XP shah ambung ah :'(
We ended up having a playful fight, which Bunny disagreed about it :'3
Shah still have eyes of a kid (no offence haha just telling lol but . . . IT'S SO CUTE MAN) ai lav mai nigger su mac :'P The bestest friend I ever had; unny, irritating (in a good way), weird, awesome and all . . We always fight, but on the other hand, we made up too . lol you made my day, even with just a simple 'gag' from you . Tbh I love teasing you too H A H; and from deep inside . . hey I'm treating you Starbucks nanti eh XD 2 - 1 = 1 ticket left Y A Y c:
OH BTW, bai mai esshol ;)
5 people like this
Zakwan likes nurin.
I'm re-answering
Yeah . Haha I know lah ~ His busmates told me bout it . Like idk ? Haha
Oh . don't think I'm doing the "haha's" and "lol's" just bcause i dont care . Well I actually do; and
(MESSAGE TO ZAK) I'm just like you last year, when you love me so much, but I'm just pulling it off . So okay ! We're even now k ? We're even now, zak . If you keep on liking other people than me, I still won't stop loving you and that's my promise, as you promised last year too . . .
Sorryyyyyyy have to say it here . Might read here rather than texts . P to the E, A - C - E
5 people like this
Im sorry. But can i know? Are you still with zakwan?
Do I even know you ? Trollolololololol but srsly . .
3 people like this
pap of you with ur boyfriend.
Can everyone just . . . stop asking these types of questions to me ? It's really annoying . . . fml
2 people like this
thoughts on meh :3  SabrinaPhab
U m m m m . . . Hey . . I just opened up my ask.fm
Soooooooo . . .
Hey you're sabrina . You're the first person that go to me when I first got to MS, when I dunno who you are at first . You're my bestf . We rarely hang out . We sometimes argue and fight . You're a runner . I think you're taller than me (?) Oh well . . Anw, goodnight
11 people like this
Nab Nab Nab Nab Nab Happy Fasting hahahah late xP  HakimPmbf
Kim Kim Kim Kim Kim Happy Fasting hahahah same xP
8 people like this
Mib wahhh, yg kau left knapa?
Suka hati ku bahhhhh -_-
9 people like this
Kalau nda mau datang... Sudah lah nab
Eh apakan . . ? Is this pasal mib thingy or what ? Can you just, text me or anything ?
10 people like this
U don't get me do u
How can I if I dunno who's 'behind the box'
10 people like this
u can come
Can come what ? And who's this ? ?
7 people like this
are you a lesbo ? just curious \:
are you someone I know ? just curious \:
9 people like this
youre datjng a girl wha
No lah wtf you ?
12 people like this
kaka nab♥  Rafa
How's my text 7I Hot Ayam ?
HAHAHA :'P
8 people like this
Lol dude well I'm home in brunei?? :p hahaa  Millana Rushdiana
Lol yeah I know lah hahaha i wish ur in ms :'( coz i rlly missed the moments yg we did last year hahaha :'P it was so funny and awesome x'P
10 people like this
Hai kaka nab, remember me? :p  Millana Rushdiana
KAKA ? ? wtf ? HAHAHAHHAHAHA Hi "Kaka" Milllll Ofc I remember youuuuuuu and I MISS YOU SO DAMN MUCH wish you're here mannn :'P btw hey
10 people like this
pap of you with your fav. junior
Most of the ones I met are my faves but, I guess one of the most is this (the one holding cam)
Oh and there's Rafa
pap of you with your fav. junior
12 people like this
Hhsjsjs
?
8 people like this
youre saying that to get attention kah? you dont have to curse kay? just settle it in a good way no need to show it on public. Just saying #nohate
THEN ? What do you want me to do ?
Shit on you ?
I've pernah tagur all you ANONS bisai2, but you guys makin jua melarat . . .
Degil wah degil
Keras kepala
Otak ambuyat
8 people like this
Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It Stop It  Nab (✔)
DON'T ACCUSE ME FOR DOING BAD STUFFS .
DON'T talk behind my back .
DON'T curse me .
DON'T THINK I'M A LOSER TO FUCKING EVER THINK THAT
DON'T TRY AND SEND ME THOSE FUCKING SHTTY HATES THAT YOU KNOW THE FUCKING KARMA WILL FUCKING COME AND WILL FUCKING RUIN YOUR MOTHERFUCKING LIVES ! !
DON'T MAKE ME FUCKING SAID THESE STUPID FUCKING BAD FUCKING WORDS RIGHT ON THIS FUCKING PUBLIC ASK.FM AND
I JUST FUCKING DID 'CAUSE YOU FUCKING ANON DON'T HAVE ANY FUCKING LIFE .
AND ALL THESE FUCKING STUPID SLUTTYYYYY ANON JUST DON'T FUCKING CARE ABOUT MY STUPID FUCKING LIFE .
DON'T BE A FUCKING SLUT AND
A FUCKING STUPID WHORE 'CAUSE YOU'RE JUST A
FUCKING BRAINLESS FUCKING HUMAN .
DO YOU FUCKING UNDERSTAND WHAT
I FUCKING SAID
13 people like this
What would you refuse to do for a million dollars?
Give them to the ones in need
8 people like this
Oh you used instalikes so that you get many likes fuhh
Hey sorry late just downloaded ask.fm app on my phone . .
What are you saying ? I didn't used anything . I only use hashtags -.-'
Wtf man here's proof . I don't have an app on those of what you said
Oh you used instalikes so that you get many likes fuhh
12 people like this
ugh
?
7 people like this