P A A O O L A A @ayee_paola
Ask me a question
RSS Report answers
What do u want to be in the future?
Idk
What has been the worst mistake u have made
Going out with someone.
Who are ur best friends?
Isis,Alvaro,Emeline,Armando
Do u like someone else but doesn't like u back
Nah I don't like someone else
What is your favorite type of flower?
The Alcatraz flower
Y u guys break up??
Because it wasn't working out..
Didn't you go out with noe??
Yeah...
Who's noe? <3 ? What school?
he's a 10th grader and kipp hs
1 person likes this
Y is Edilson obsessed with u
Idk but I don't like that.
1 person likes this
Which is
Ayee_pao
Do u have a snap chat
Yeah
Where u mad today
Why?
U like Johnny
Don't worry about it.
So it true
It's true what??
It's that one person u danced with at Kelly quince
Johnny?!
U STILL SEEM TO LIKE ARMANDO!!!
Do I? I think ik who I like but it's not Armando.
Stealing girls boyfriends and shit.
????
and cause I wanna see if you do have friends like that
Oh hahaha okay.
because who ever the person is. is a Good friend to be by your side
Probably
Does he go to Kipp college preparatory
why you asking.
Who use to make u happy, smile and care about u
Someone special
What is ur kik
Paola462
Who u inviting to your quince
People that are close to me.
where are you right now
Bart.
y u awake so early
Because...idk