Ask.fm is now owned by Ask.com and will move to Ireland as of December 1, 2014. As of this date, the Ask.fm service will be provided by Ask.fm Europe, Ltd., who is responsible for your data. By continuing to use the service on or after December 1, 2014, you are agreeing to our new Privacy Policy, Cookies Policy and Terms of Use.
Rest assured you will continue to get the same great service and features for free.
ayreena @ayreenaxx
Ask.
RSS answers
your dare is to last forever w him ;>  tafta
aye in sha Allah :-))
rate : 90/100! (:  ashley
thankyouu :-))
Fav. Textbuddy?
no one
1 person likes this
Which is your favorite song?
sledgehammer & one wish
1 person likes this
dare you to err hug mustaqiim HAHA  ashley
sureeee hahahahha
1 person likes this
tbh er idrk u ._. but u seem nice and friendly :) talk more if we meet in school okayy xD  Daineee
haha ayee okayy :-))
3 people like this
owd ; caring  amel
thankyou :-)
2 people like this
How many questions do you have on ask.fm?
12
3 people like this
What would you never post online?
nudes
1 person likes this
Pap Ws chats
fak off
1 person likes this
PAP with someone please
since u said please HHAHA with zackeron!!! qt3.142 <3333
PAP with someone please
3 people like this
fi - pretty, skinny, cute, friendly (: ci - same + nice & kind ^^  ashley
aye thankyouuu xd
2 people like this
Not only weird . Is damn weird  Qiye
HAHHAHAHAHA
4 people like this
otp you and mustaqiim duhz lol  ashley
but i ship u and me ;))) cheyyy hahha lmao
3 people like this
List some weird facts abt yourself!! :D
- i love indian babies idky HAHA
- i can eat fillet o fish in less than 5 minutes hahahha
- i adore fat young kids xdd
- i only walk on people's right. like if u walk on my right, i'll pull u to my left so im ur right side. (if u get wht i mean)
- i find it cool when a chinese ppl speak in indon
- im scared of heights eventho i live on the highest level
- idky but i laugh at every single thing
- i talk to myself when im alone idky
- i sing in the lift sometimes lmao
- i dream abt weird things everynight
- im just weird
3 people like this
Likers get Dp rate?
did tht recently, how bout this haha
Likers get Dp rate?
56 people like this
Oh haha u looked like vvv gd person haha sry last long :-)  gtfomel
hahah cheyy itsok hue thankyouuu :-))
3 people like this
✋based on look✋ Hot or not - Hot ! Virgin or not - virgin ! Smart or dumb - smart !! Single or taken - single ?? Athletic or lazy - athletic !!!! Nice or rude - nice! Age -13 ? (( based on LOOKS ))  gtfomel
ayee im taken & 14 yrs old huehue thanks anws!! :-))
6 people like this
Likers get a question: hi how's your day?  CassidyAng
good aha hbu
1 person likes this
Most used app in your phone
erm telegram ig askfm line
3 people like this
date or pass: pass bc u got mustaqiim HAHAHA.
yarrrrrr hahahah
1 person likes this
tbh idk u but u look friendly and pretty  ❁sharifah❁
hue thankyouuu :-)
1 person likes this
What would you name your first child?
too young to think of that
2 people like this
Weird facts about yourself please :)?
i stay on the highest level but am still scared of heights lmao
2 people like this
Likers get owd : tall sia kau  x_x
ah ah sia taller than u can ready HAHAHA.
3 people like this