ayreena @ayreenaxx
Ask.
RSS Report answers
Don't lie larh. If you got kiss him than just say larh scared for what -_-
lol why would i lie? im saying the truth, its up to u to believe me or not, all i can is that i NEVER kiss mus before.
You got kiss mustaqim before?
no
*likers get compliments* idk you but you seem friendly, pretty and outgoing :-)  cristabell ☆
aw thankyouu :-))
2 people like this
Likers get yr number
last warning ah u.
2 people like this
Recommend some songs please
doin it right - timeflies tuesday
paralyzed - big time rush
better together - fifth harmony
steal my girl - 1D
voodoo doll - 5sos
idk wht else
3 people like this
What is your relationship status?
attached ah
2 people like this
What's your sis name??
azreena
2 people like this
Why you don't mind?
he'll get tired talking to me 24/7 what lol
1 person likes this
Do you mind if your boyfriend talks to other girls?
are u mus haha. erh nope i dont mind. as long as he's happy can ready. (-:
2 people like this
What is (or was) your favorite class in school?
2N5'14
3 people like this
Your boyfriend from NT? Damn stupid .
again? im sorry what? he stupid? doesnt mean he from nt he stupid lol look at his results :-) atleast he's smart not like u stupid dumbfak dont even know how to unanon urself loser.
Your boyfriend from NT? Damn stupid .
13 people like this
Do you prefer talking or texting?
none ahahaha
1 person likes this
Your current boyfriend?
mus
5 people like this
Who is frenzies?
my idiots huehue
1 person likes this
How old were you when you had your first kiss?
1
2 people like this
tbh, I don't really know you but you're from my school right? Ermm.. last long with Mus! HAHA! Have a nice day!  AriesRyan™
yaarrrr hahhaha thanks!! have a nice day too¿ huehue :>
1 person likes this
Otp(s) you ship?
BRYAN ELMI DOMANI AND CASSANDRA SHERYL LEE !¡!!!¡!!¡¡!!
Otp(s) you ship?
3 people like this
Why you cut your hair??
ahhahahaha blame my mum
1 person likes this
tbh ure pretty :-))  mai
huehue thanks but u more!!
4 people like this
Pap w mus
scroll down
2 people like this
Where did you find Mus ?
i didnt find him, he suddenly fell from the sky infront of me zzzZ
5 people like this
List out some things you're gonna do during the holidays!
OBVIOUSLY gonna sleep and eat 24/7 HEHEH cheh. hmm i'll go out w frenzies, shop, rot at home, watch youtube videos, lepak w mustaq and do some diy things at home??? idek lmao :'D
3 people like this
Do your sister have ask.fm? If yes, whats her username??
yup she have!! but nope not gonna tell u heh :'D
2 people like this
Pap latest w bf?
:-))
Pap latest w bf?
11 people like this
Do u look down on ppl from NT?
nope never
3 people like this