Latest answers

What is the secret of happy relationship?


Describe a perfect night out!

when i spend the night out with mus hehe

PAP your favorite view!


StomaCh pap?


What was the last thing you got for free?


Hi ayreena!!Goodluck for your N level results ya!! Definitely gonna miss you!!😭💯 ❤️


heheh thankyouuu❤️

When was the last time you spent an entire day without your phone? What did you do?


Why not active?


pap Lock & home screen?

east west or central???


Are you going Sec 5?

nah im aiming for dpp

PAP your most popular pic on social networks!

you from what school ??


What's the funniest auto-correct mistake you made?

ask mus HAHAHA

Pap of you and mus

see my ig

What can you think about for hours?

think abt mus

Which worries you more – doing things right or doing the right things?

doing things right?? entah

What did you give Mus for annive?

ask him!! 😁

Have you ever broken up with a friend?

yes. she was a great bestfriend to me but things suddenly changed and yea

What one thing have you spent the most money on?


Likers get tbh pls!

okk selected ya

Name all your guy bestfriends?

luthfi & qamarul

Pap Snapchat

Hello! Just dropping by to say ur gorgeous! u may not know me tho because i saw ur askfm on my homepage. ignore haters alright and chin up! hope u have a good day today and enjoy ur national day! see u ard 😌

aw thankyou 😊


Ask @ayreenaxx:

About ayreena:

fish and chips // sc; ninaabz