Aysu VAROL▲
Latest answers

aysu bende inanmadığım için sana sorayım canım dedim yani senden duymak daha iyi çünkü :) teşekkürler

Ne demek:) insanların işi gücü yok yemin ederim ya :D

View more

aysu senanın facesini çalınmasını senmi söyledin

Hayır tabi kide saçmalamayın ya hacker neresinden ne uydurcağını şaşırmış benim feysimden çaldığı feysimden konuşmuş kendisiyle diğer feysimle daha doğrusu gitsinler karakola neyin ne olduğu çıksın ortaya benim gönlüm rahat :d

View more

Oruspu degilim benim annem ve babam olmadigi halde kendimi koruyorum cok sukur korumayanlar yansin derdine.

Sarıı Ayça ^-^

Gerçekten kendini müthiş şekilde koruyorsun bebeğim. aynen böyle devam.

View more

BERKAY senin için herşeyi yapmaya hazır hiç berkayı görmedim böle hayattan soğumuş ya gülmüyo hiç çıkın ya yakışıyosunuz seni harbiden seviyo

Melike Tekin

Özel hayatıma müdahele edilmesinden hoşlanmıyorum ama yinede görüşünü belirttiğin için teşekkür ederim.

View more

Çoooook Tatlısın Yaaa Benim Olabiliyomusun ?

**Erdem Şahin☻♥☺± ✔

Sorry sorry sorry x(

View more

seni seviyorum seni her gördügüm yerde sanki kalbim yerinden çıkacakmış gibi oluyor tam senin yanına gelecem sana seni seviyorum dicem ama korkuyorum

Korkarak yaşama

View more

Bu kadar sevimli ve sirin nasıl oluyosun♥♥asfhkjg

Bilmem :D:D

View more

offff <3 tıpe bak yaa yerım.. sen nıe bu kadar güzelsin söyler mısın lütfen? illa kıskancaz yanı -,-

simge yavuz -,-

ıı bilemedim ki şimdi ya

View more

Saglam bi hacker patlatmıs belli.yardım edebilecegim birşey varmı :D Ayyıldızdanımda ?

Twitterımı geri istiyorum yaaa

View more

cerende fakeymiş sonra diyonuz bu kız neden kimseye güvenmiyo aq

Aynen öyle

View more

sadece tek bi sorum olcaktı nurla cok iyi anlaşmıyormuydnuz niçin böyle dedin

Durup dururken unfollow etmiş

View more

suan kac yanitlanmamis sorun varr

10797

View more

ömer enginlemi çıktın ?

evet

View more

seviyorum bu kızı diğerleri gibi götü tavan yapanlardan değil kalbinde kötüye yer yokmuş gibi her şeye iyi tarafından bakıyo bu yüzden aysu seviyorum <3

YASEE

Eski sevgilimin fanı olsanda,bende seni seviyorum kuzucuk.

View more

takıptesın :))))

Esref Bingöl

Aklımdaaa

View more

İdolümsün <3

uu peki

View more

aşkımm noluy saçınn tam tonu ne renk saç rengini çook beğendim sölermisin :3 <33

açık kumralla kumral karıştırdılar

View more

Benimle Evlenirmisin Şirinemm <3

evlenme teklifide geldi hayırlısı ya ^^

View more

SEN ÇOK TATLISIN ♥ ÇOK ŞEBEKSİN ♥ ÇOK TAŞSIN ♥ ÇOK İYİSİN ♥ HERŞEYİMSİN ♥ BİTANEMSİN ♥ HAYATIMSIN ♥ ÖMRÜMSÜN ♥ SENİ SEVİYORUM ♥ KIYMETLİMSİN ♥ DEĞERLİMSİN ♥ NEFESİMSİN ♥ ÇOK METEOERSUN ♥ SENİ YİYES

Oy üşenmemişte ya

View more

hoşlandığın biri ?

İyi birisin ben bunu anladım videolarını izleyince

Az çok kendimizi ifade etmeyi başarıyoruz çok şükür

View more

Loading…