PAP of colored eggs!

I don't have any... I wish tho πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Crocs or Birkenstocks?

Neither

What's the first thing you grab from the refrigerator when you're hungry?

Leftovers & bottle water

Do you think dogs are really man's best friend?

Hell to the yes πŸ˜‚πŸΆ

What childhood story actually frightened you?

All of them lol

Post a picture of your derpiest derp face!?

Does those count 😜

hi ..good morning/evening . i'm so sorry bothering u this time . can u please follow and like 15 answers of @usamashahid1 ... after doing this send me done . and i will return those likes #followed u ! ayesha butt

Sure

What tastes better than it smells?

Spinach

hi ..good morning/evening . i'm so sorry bothering u this time . can u please follow and like 15 answers of @usamashahid1 ... after doing this send me done . and i will return those likes #followed u ! ayesha butt

Sure

pls follow @b3ckixox and like her answers, i will return. πŸ’‹

Sure

Whos the prettiest boy you know PAP

Idk

PAP of you being sexy maybe out the shower πŸ˜‰

Ummm if ya follow me on IG I'm sure there's like 2 of them probably... Weirdo πŸ˜•πŸ˜’

The cutest boy you know? PAP

Idk

@regaljoe asks, "What item from your childhood do you wish you could find again?"

Nothing I still have it 😊

good morning/evening πŸ’– how are you? πŸ’™ I'm so sorry for bothering you but I just need your help! Can you please follow @prankerbieber and like his only 6 answers? It means a lot to me πŸ’ž send me done and I will like back and maybe send you a gift! thank you so much in advanceπŸ’˜ #followed justin

Ok

Hey what's up. Would you please check out my YouTube channel? Here's my most recent video https://youtu.be/pH48FR1wmC8 You could also view the rest if you don't like that one. If you liked any be sure to leave a thumbs up and hit the subscribe button pleaseee Hope you day is going/went awesome Promotion

Ok cool

@eringilfoy asks, "What are some of your guilty pleasures?"

I don't have any IDGAF about being judged if I love it, I love it πŸ˜œπŸ™Œ

Post a GIF that matches your current mood?

Lol this one ❄

What normal thing do you find revolting?

Acting perfect

PAP of your favorite person?

Me, Myself, & I ❀

U seein' any one now

Nope... Single Still & Loving It

What's your favorite way to express yourself?

Being as open as I can ❀

Who was your first crush? Describe them.

Ummm a girl in elementary school

How do you feel about snow?

I wish it was hear πŸ˜Šβ„β›„

Happy New Year! Do you have any resolutions?

Keep a smile on this pretty face 😊

Loading…

Ask @Bi_Slaughter:

About D. Slaughter |❀|:

null

null

www.instagram.com/d_slaughter15