Cansu^^ @bittercikolataci
Cansu^^ @bittercikolataci
DEMİ LOVATO #LOVATİC ✔
LOVATİCGİLLERDEN
RSS Answers
ne
ne ne
o yanındaki kızlar kim
dhjdjsndndnfnd
merak etik
taam
:D
😎
1 person likes this
naber
gelmedi senden bi haber dksndkejsmdjdjsjemdmfmdmfmf
4 people like this
neler?
saaaane
3 people like this
yarın ve salı günü için bi planın varmı?
var
2 people like this
Favori 3 çiftin?
ben ben ben djdjdndn
3 people like this
Teknoloji olmadan önce ne yapıyordun? Neye benziyordu?
boka
2 people like this
Kimi seviyon
anani
2 people like this
Hayatında olan ve olmasaydı bugün gelebildiğin noktaya gelemeyeceğin bir şey nedir?
annem
3 people like this
Yeşimlere gitmişsiniz bugün
hee
1 person likes this
Bugünkü gün batımının bir fotoğrafını paylaşır mısın? Veya bir önceki gün batımının fotoğrafı da olabilir!
yarininkini paylasiyim jgngngbb
1 person likes this
Ailen diğer ailelerden ne açıdan farklı?
sadece varlar
1 person likes this
hiç içtin mi peki sigara fırt çektinmi
evet
1 person likes this
Hilal İstek ?
mavisim
4 people like this
Sigara içiyormusun?
hayir
4 people like this
Kendinin öğüt verme konusunda ne kadar iyi olduğunu düşünüyorsun?
iyi degilim
2 people like this
Bugün dünya UFO günü! Bir uzaylıya soracağın ilk soru ne ne olurdu?
Abi bi fotogtaf cektirebilir miyiz ddjfjnfnf
4 people like this
Her sabah seni yataktan kalkmak için kim veya ne motive ediyor?
telefonum
2 people like this
Sence, bir insanı güzel yapan nedir?
Mutlulugu, yuzundeki en ufak tebessumu bile o insani guzel yapar
2 people like this
Bahadır Akyüz nasıl biri (tanıyosan cevap ver tanımıyosan yanıtlama ) topluu
iyidir
2 people like this
güzelmiş
tamam
2 people like this
profilindeki kim?
Zülbi
2 people like this
Bilmiyorum ama mantıklı bişey galiba :SD
hkhjhjkg
1 person likes this